Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #1 Skrevet 1. september 2014 Spesielt hvis jeg blir tatt bakfra. Så fjerner skjeden. Det er så flaut :/ i vertfall hvis jeg har sex med en for første gang . Si i fra på forhånd. Beklage i ettertid ? :/ huff Anonymous poster hash: 1cac1...f2a
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #2 Skrevet 1. september 2014 Kanskje du bare har feil "teknikk" - det hadde jeg tidligere! Hvis du strammer musklene dine rundt penis når mannen trekker seg ut og slapper av når han kommer inn i deg, da virker det som om han pumper luft inn.... og den luften må jo ut igjen Jeg oppdaget at hvis jeg gjorde det motsatt, altså strammer rundt penis når han er på vei inn og slapper av når han er på vei ut, da får jeg så godt som aldri luft i vagina lenger. Det var en lettelse å oppdage for min del. Det tok ikke lang tid før jeg hadde vent meg til riktig mønster på når jeg skulle spenne musklene og når jeg skulle slappe av (var litt uvant de første gangene), men nå er det helt naturlig. Så hvis det en sjeeeeelden gang nå kommer en luftlyd så blir det bare komisk og jeg kan le av det. Men tidligere syntes jeg det var kjempepinlig, for det var mye av det, og kom også mer luft ut etter at vi var ferdig å ha sex. Så du får tenke litt som en uerfaren jomfru - stram deg når han skal inn Anonymous poster hash: b3567...a24
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #3 Skrevet 2. september 2014 Ikke hi, men er det virkelig vanlig å måtte stramme fitta rundt kukken? Hvor store er dere da nedentil?? Hi, det der er helt normalt. Mannfolk er for opptatte til å tenke på det, og forresten er det heller hans feil..og ikke din Anonymous poster hash: 0fb44...7ba
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #4 Skrevet 2. september 2014 Det er naturlig og normalt. Det dyttes luft inn, mer eller mindre alt etter teknikk og stilling, men det er ikke din feil! Anonymous poster hash: dbd9d...f6d
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #5 Skrevet 2. september 2014 Be mannen om å ikke trekke seg helt ut hver gang, da kommer ikke så mye luft inn :-) Anonymous poster hash: 9ec0e...469
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå