Gå til innhold

nabokatta..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg flår den snart levende altså.

Pisser ned alt,mjauer døgnet rundt. Det går IKKE ann å lufte her eller ha barnevogna på utsiden.

Den plager vår katt også!! Sniker seg inn ved første mulighet-legger seg i sofaen og den vet godt hvor matskålen er!! Den har for lengst flyttet inn i hagemøblene!!

Greia er den er ikke bare sånn her.. og den får jo mat hjemme.. (det ser man jo..) problemet er bare at eieren ikke har den inne..tydelighvis.. for den er alltid ute! Greit nok. Men nå kommer snart vinteren og da står den på utsiden og vill inn.. jeg er ikke HELT sikker på hvem eieren er men har mine mistanker 1 av 2..

Hva gjør jeg?

-banker på og spør om de kan kastrere katten?(nevnte jeg piss)

-ta den inn oftere

-legge et anonymt brev i postkassen/kassene

Er SÅ LEI.

Anonymous poster hash: b6008...803

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker jo som katten tror den hører til hos dere! Finn ut hvem eieren er, og få ham til å ta seg av katten sin selv! Evt be om husleige og dekking av mat! :P

Anonymous poster hash: 760c8...2c2

Skrevet

Hehe. Ja den var god:-) tror jeg må ta meg en forsiktig spørrerunde.. kanskje fiske litt med barna rundt om kring her..

Får jo liksom vondt av katten også da...

Skrevet

Spør rundt. Får du ikke napp så leverer du katten hos Redd Dyra. Stakkars katt :(

Anonymous poster hash: 1688c...2fc
Skrevet

Redd dyra har vi ikke her.. ikke dyrebeskyttelsen heller.

det folk ikke forstår er at det er ikke bare å levere et friskt dyr som har en eier til dyrebeskyttelsen.

Man er faktisk pliktig til å ta til seg dyret selv-værtfall hjelpe det.

i dette tilfellet blir det vell å ta det inn..

det kommer ikke til å skje overhodet.

Men jeg har jo ikke samvittighet til å se på katten fryse eller være sulten heller når vinteren kommer.

det verste av alt er at hun jeg mistenker er eieren har skaffet seg hund også. Helt tragisk.. nå kommer det værtfall til å gå ut over katten.. sikkert hunden også etterhvert.. vet at hun har planer om å flytte inn med mannen og tar sikkert ikke med seg katten en gang.

Hun er ganske ustabil og sinna.. hun har ikke omsorgen for barna sine.

er litt redd for å spørre.. menmen.. det må gjøres en dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...