Gå til innhold

Hvor mange tror...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...at foreldrene og søskena mine husker dagen min i dag/morga...?

Alle huska samboeren min sin som var for kort tid siden....

Anonymous poster hash: 07483...2d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt alle glemte min i fjor, så jeg har mista trua. Lykke til ;)

Skrevet

Er der selv.... Men, viktig å være optimist... Er ikke det???

Skrevet

Er der selv.... Men, viktig å være optimist... Er ikke det???

Aaaah, det var det. Evig optimist :P joda det er lov og håpe, jeg husker deg i morgen hvert fall :)

Skrevet

Gratulerer med dagen i dag :bursdag::blomst:

Er dine som mine så blir det lite gratulasjoner. Men håper du får en fin dag likevel! :D

Anonymous poster hash: 4ec3c...f28
Skrevet

Det er kanskje litt stygt å si det. Men, det er litt godt å se det ikke er bare mine foreldre som er slik....

Jeg kjenner jeg blir like såra hvert år, spesielt når de husker samboeren min, men verken meg eller barna våre...

Men, jeg har en fantastisk samboer og to barn som allerede har laget bursdagsgave til meg. Så jeg får nok en fin dag hvor jeg føler meg elsket alikevel 😊

Skrevet

Det er kanskje litt stygt å si det. Men, det er litt godt å se det ikke er bare mine foreldre som er slik....

Jeg kjenner jeg blir like såra hvert år, spesielt når de husker samboeren min, men verken meg eller barna våre...

Men, jeg har en fantastisk samboer og to barn som allerede har laget bursdagsgave til meg. Så jeg får nok en fin dag hvor jeg føler meg elsket alikevel Anonymous poster hash: 07483...2d0

Men da er du jo heldig! Min nå ekssamboer ropte til meg i fjor når jeg minte han på at det var bursdagen min og jeg synes det var trist at alle hadde glemt det inkl, han "så hva er det du vil gjøre da, på den jævla viktige bursdagen din?!" Blei litt paff...

Skrevet
Men da er du jo heldig! Min nå ekssamboer ropte til meg i fjor når jeg minte han på at det var bursdagen min og jeg synes det var trist at alle hadde glemt det inkl, han "så hva er det du vil gjøre da, på den jævla viktige bursdagen din?!" Blei litt paff...

Åh, hjelpes! Da hadde fyren vært singel i neste øyeblikk om jeg hadde vært i dine sko.

Men det var vel det han ble også ;)

Tenker du får det bedre med en annen mann! :)

Jeg synes det er viktig, for det går på å se den andre. I hvert fall når man vet at det er viktig for partneren. Og med dagens tekniske finesser så trenger man ikke glemme en eneste bursdag!

Skrevet

Åh, hjelpes! Da hadde fyren vært singel i neste øyeblikk om jeg hadde vært i dine sko.Men det var vel det han ble også ;) Tenker du får det bedre med en annen mann! :) Jeg synes det er viktig, for det går på å se den andre. I hvert fall når man vet at det er viktig for partneren. Og med dagens tekniske finesser så trenger man ikke glemme en eneste bursdag! Anonymous poster hash: 4ec3c...f28

Jeg var gravid akkurat da så jeg lot det skure og gå en stund til, men det gikk josom detmåtte gå. Gleder meg til å møte en oppmerksom og omtenksom mann en gang i fremtiden ;)

Skrevet

Gratulerer med dagen :)!

Anonymous poster hash: 03c43...bc1
Skrevet

Åh, hjelpes! Da hadde fyren vært singel i neste øyeblikk om jeg hadde vært i dine sko.Men det var vel det han ble også ;) Tenker du får det bedre med en annen mann! :) Jeg synes det er viktig, for det går på å se den andre. I hvert fall når man vet at det er viktig for partneren. Og med dagens tekniske finesser så trenger man ikke glemme en eneste bursdag! Anonymous poster hash: 4ec3c...f28

Jeg var gravid akkurat da så jeg lot det skure og gå en stund til, men det gikk josom detmåtte gå. Gleder meg til å møte en oppmerksom og omtenksom mann en gang i fremtiden ;)

Ja, det fortjener du virkelig etter å ha vært borti en slik. Synd det går slik når det er barn i bildet, men bedre å leve i fred på hver sin kant enn å skape et utrivelig hjem og familie sammen.

Du fortjener å møte en god mann! Han er der ute et sted :)

Jeg leter etter min også... ;)

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen🎈🎉 ha en kjempefin dag💕 jeg har bursdag om akkurat en mnd, og skal nyte min siste mnd som 42 åring😃👍

Skrevet

At søsken kan glemme ser jeg.

Men foreldre? Er foreldrene dine ulver eller?

HIPPHURRA for deg i dag.

Nyt den. 💫🎂🎈🎁

Anonymous poster hash: ab030...3eb

Skrevet

Gratulerer med dagen :-)

Håper du blir husket på av de som betyr mest!

Skrevet

Er de ikke på facebook da?

Ingen som glemmer bursdager lenger når det popper opp en påminnelse der vel?

Anonymous poster hash: 89a38...9ac
Skrevet

Min mor glemte min bursdag i år, og bestefar ringte en dag for sent... :P Men han husket i allefall! nesten... :P

Gratulerer masse med dagen!

Anonymous poster hash: a53c6...e3b
Skrevet

Foreldre som glemmer bursdagen til barna sine?! Og barnebarna? Den tanken om at det skjer med noen har ikke slått meg engang. Utrolig trist:( Her i heimen hadde der vært helt utenkelig.. og har aldri skjedd.

Håper dere har andre gode mennesker rundt dere som husker det:) Alle fortjener oppmerksomhet på fødselsdagen sin!

Og , gratulerer så mye med dagen!!:-))

Anonymous poster hash: f3cde...346

Skrevet

På grunn av det ledende, snurte spørsmålet ditt tipper jeg ingen?

Anonymous poster hash: 85a09...cda
Skrevet

Har faktisk fått en SMS fra min mor no hvor hun skrev Gratulere. I tillegg har bror min gjort det samme på fb. Det er en vesentlig forbedring fra i fjor...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...