Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #1 Skrevet 1. september 2014 ...at foreldrene og søskena mine husker dagen min i dag/morga...? Alle huska samboeren min sin som var for kort tid siden.... Anonymous poster hash: 07483...2d0
Marriet Skrevet 1. september 2014 #2 Skrevet 1. september 2014 Absolutt alle glemte min i fjor, så jeg har mista trua. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #3 Skrevet 1. september 2014 Absolutt alle glemte min i fjor, så jeg har mista trua. Lykke til Er der selv.... Men, viktig å være optimist... Er ikke det??? Anonymous poster hash: 07483...2d0
Marriet Skrevet 1. september 2014 #4 Skrevet 1. september 2014 Absolutt alle glemte min i fjor, så jeg har mista trua. Lykke til Er der selv.... Men, viktig å være optimist... Er ikke det??? Anonymous poster hash: 07483...2d0 Aaaah, det var det. Evig optimist joda det er lov og håpe, jeg husker deg i morgen hvert fall
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #5 Skrevet 1. september 2014 Gratulerer med dagen i dag Er dine som mine så blir det lite gratulasjoner. Men håper du får en fin dag likevel! Anonymous poster hash: 4ec3c...f28
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #6 Skrevet 1. september 2014 Det er kanskje litt stygt å si det. Men, det er litt godt å se det ikke er bare mine foreldre som er slik.... Jeg kjenner jeg blir like såra hvert år, spesielt når de husker samboeren min, men verken meg eller barna våre... Men, jeg har en fantastisk samboer og to barn som allerede har laget bursdagsgave til meg. Så jeg får nok en fin dag hvor jeg føler meg elsket alikevel 😊 Anonymous poster hash: 07483...2d0
Marriet Skrevet 1. september 2014 #7 Skrevet 1. september 2014 Det er kanskje litt stygt å si det. Men, det er litt godt å se det ikke er bare mine foreldre som er slik.... Jeg kjenner jeg blir like såra hvert år, spesielt når de husker samboeren min, men verken meg eller barna våre... Men, jeg har en fantastisk samboer og to barn som allerede har laget bursdagsgave til meg. Så jeg får nok en fin dag hvor jeg føler meg elsket alikevel Anonymous poster hash: 07483...2d0 Men da er du jo heldig! Min nå ekssamboer ropte til meg i fjor når jeg minte han på at det var bursdagen min og jeg synes det var trist at alle hadde glemt det inkl, han "så hva er det du vil gjøre da, på den jævla viktige bursdagen din?!" Blei litt paff...
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #8 Skrevet 1. september 2014 Men da er du jo heldig! Min nå ekssamboer ropte til meg i fjor når jeg minte han på at det var bursdagen min og jeg synes det var trist at alle hadde glemt det inkl, han "så hva er det du vil gjøre da, på den jævla viktige bursdagen din?!" Blei litt paff... Åh, hjelpes! Da hadde fyren vært singel i neste øyeblikk om jeg hadde vært i dine sko. Men det var vel det han ble også Tenker du får det bedre med en annen mann! Jeg synes det er viktig, for det går på å se den andre. I hvert fall når man vet at det er viktig for partneren. Og med dagens tekniske finesser så trenger man ikke glemme en eneste bursdag! Anonymous poster hash: 4ec3c...f28
Marriet Skrevet 1. september 2014 #9 Skrevet 1. september 2014 Men da er du jo heldig! Min nå ekssamboer ropte til meg i fjor når jeg minte han på at det var bursdagen min og jeg synes det var trist at alle hadde glemt det inkl, han "så hva er det du vil gjøre da, på den jævla viktige bursdagen din?!" Blei litt paff... Åh, hjelpes! Da hadde fyren vært singel i neste øyeblikk om jeg hadde vært i dine sko.Men det var vel det han ble også Tenker du får det bedre med en annen mann! Jeg synes det er viktig, for det går på å se den andre. I hvert fall når man vet at det er viktig for partneren. Og med dagens tekniske finesser så trenger man ikke glemme en eneste bursdag! Anonymous poster hash: 4ec3c...f28 Jeg var gravid akkurat da så jeg lot det skure og gå en stund til, men det gikk josom detmåtte gå. Gleder meg til å møte en oppmerksom og omtenksom mann en gang i fremtiden
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #10 Skrevet 1. september 2014 Gratulerer med dagen ! Anonymous poster hash: 03c43...bc1
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #11 Skrevet 1. september 2014 Men da er du jo heldig! Min nå ekssamboer ropte til meg i fjor når jeg minte han på at det var bursdagen min og jeg synes det var trist at alle hadde glemt det inkl, han "så hva er det du vil gjøre da, på den jævla viktige bursdagen din?!" Blei litt paff... Åh, hjelpes! Da hadde fyren vært singel i neste øyeblikk om jeg hadde vært i dine sko.Men det var vel det han ble også Tenker du får det bedre med en annen mann! Jeg synes det er viktig, for det går på å se den andre. I hvert fall når man vet at det er viktig for partneren. Og med dagens tekniske finesser så trenger man ikke glemme en eneste bursdag! Anonymous poster hash: 4ec3c...f28 Jeg var gravid akkurat da så jeg lot det skure og gå en stund til, men det gikk josom detmåtte gå. Gleder meg til å møte en oppmerksom og omtenksom mann en gang i fremtiden Ja, det fortjener du virkelig etter å ha vært borti en slik. Synd det går slik når det er barn i bildet, men bedre å leve i fred på hver sin kant enn å skape et utrivelig hjem og familie sammen. Du fortjener å møte en god mann! Han er der ute et sted Jeg leter etter min også... Anonymous poster hash: 4ec3c...f28
Gjest lillehi Skrevet 2. september 2014 #12 Skrevet 2. september 2014 Gratulerer så mye med dagen🎈🎉 ha en kjempefin dag💕 jeg har bursdag om akkurat en mnd, og skal nyte min siste mnd som 42 åring😃👍
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #14 Skrevet 2. september 2014 At søsken kan glemme ser jeg. Men foreldre? Er foreldrene dine ulver eller? HIPPHURRA for deg i dag. Nyt den. 💫🎂🎈🎁 Anonymous poster hash: ab030...3eb
Gjest 4+engel Skrevet 2. september 2014 #15 Skrevet 2. september 2014 Gratulerer med dagen :-) Håper du blir husket på av de som betyr mest!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #17 Skrevet 2. september 2014 Er de ikke på facebook da? Ingen som glemmer bursdager lenger når det popper opp en påminnelse der vel? Anonymous poster hash: 89a38...9ac
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #18 Skrevet 2. september 2014 Min mor glemte min bursdag i år, og bestefar ringte en dag for sent... Men han husket i allefall! nesten... Gratulerer masse med dagen! Anonymous poster hash: a53c6...e3b
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #19 Skrevet 2. september 2014 Foreldre som glemmer bursdagen til barna sine?! Og barnebarna? Den tanken om at det skjer med noen har ikke slått meg engang. Utrolig trist:( Her i heimen hadde der vært helt utenkelig.. og har aldri skjedd. Håper dere har andre gode mennesker rundt dere som husker det:) Alle fortjener oppmerksomhet på fødselsdagen sin! Og , gratulerer så mye med dagen!!:-)) Anonymous poster hash: f3cde...346
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #20 Skrevet 2. september 2014 På grunn av det ledende, snurte spørsmålet ditt tipper jeg ingen? Anonymous poster hash: 85a09...cda
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #21 Skrevet 2. september 2014 Har faktisk fått en SMS fra min mor no hvor hun skrev Gratulere. I tillegg har bror min gjort det samme på fb. Det er en vesentlig forbedring fra i fjor... Anonymous poster hash: 07483...2d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå