Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #1 Skrevet 1. september 2014 Skal feire 1 årsdagen til sønnen vår på søndag. I den forbindelse kommer broren min med fam (bor 20 mil unna) og moren min (bor 130 mil unna). Broren min og samboer hadde nylig bursdag og skal også feire i helgen. Tenkte derfor å invitere de på lunsj 2 timer før vår sønns bursdag. Har snakket med samboer om dette før. Nå er han drittsur fordi han mener min familie tar seg til rette og at dette overskygger vår sønns bursdag. Jeg forklarer at dette har vært avtalt lenge (enklest pga flertallet av min familie bor her) og skjønner ikke hva problemet er. De stjeler absolutt ikke oppmerksomheten fra vår sønns bursdag! Eller synes dere også at dette er en dum måte å gjøre det på? Anonymous poster hash: 58ad2...2cc
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #2 Skrevet 1. september 2014 Jeg er nok enig med deg. Om det hjelper din samboer så kan dere jo markere overgangen fra hans og din brors bursdagslunsj til deres sønns bursdag litt ekstra. Få alle til å hjelpe til og gjøre det ekstra synlig at det nå er 1-åringen som skal feires, ballonger, lys, servietter egen kake osv. osv. Anonymous poster hash: 22976...367
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå