Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #1 Skrevet 1. september 2014 Etter å ha sett noen episoder av Det Nye-jenta ser jeg virkelig hvor dårlig stilsans hun har. Hun matcher for mye, og kan ikke kle seg casual og rocka i det hele tatt. Hva skjedde med å ha beige hatt til t-skjorte?? Det er SÅ mange bloggere som har mye bedre mote og stilsans en henne. Trist at hun er den som mange inspireres av. Anonymous poster hash: a6251...1bc
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #2 Skrevet 1. september 2014 Det verste med henne er at hun ikke kan snakke Anonymous poster hash: dac27...6c9
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #3 Skrevet 1. september 2014 Forslår at du, HI, starter en stilblogg selv siden du kan så mye bedre. Og nr to, du kan jo kontakte arrangørene og tilby å ta over for henne. Anonymous poster hash: 701ac...447
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #4 Skrevet 1. september 2014 Forslår at du, HI, starter en stilblogg selv siden du kan så mye bedre. Og nr to, du kan jo kontakte arrangørene og tilby å ta over for henne. Anonymous poster hash: 701ac...447 Ha ha ha:p Man trenger ikke være flink selv for å kunne se om andre er flinke. Jeg er ikke spesielt flink til å synge, men har godt gehør og hører lett om andre er flinke eller ikke selv om jeg ikke er veldig flink selv. Anonymous poster hash: a6251...1bc
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #5 Skrevet 2. september 2014 Enig. Har alltid tenkt det. For strigla og matchimatchi, virker altfor planlagt på et vis, ikke som noe ho HAR LYST til å ha på seg... Anonymous poster hash: 6eadf...4b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå