Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #1 Skrevet 1. september 2014 Mannen har klaget over lite sex siden minste kom for 2 år siden. 3 ganger i uka holder ikke for han. Jeg har alt ansvar for hus og barn, og jobber natt. Har jobbet nå i helgen og har i skrivende stund vært våken i 33 timer. Er helt skjelven og kvalm. Så spør han om jeg var klar for litt action i senga, jeg sa at jeg ikke orket. Han tente på alle pluggene, jeg brydde meg ikke om han eller forholdet vårt. Jeg har fortalt han så mange ganger før at jeg trenger å sove en natt etter en økt før jeg er klar for sex, men det når ikke inn. Nå er jeg helt ferdig, orker ikke dette her mer. Sexpress gjennom hele uka, noe som gjør at jeg ikke får lyst. Likevel har vi sex 3 ganger i uka i snitt, fordi jeg føler jeg må. Har gått lenge på akkord med meg selv. Har nevnt fvk til han men nei. Så nå blir det leilghetsjakt. Aner ikke hvor jeg skal hente krefter fra Anonymous poster hash: 9f610...6f3
Gjest Skrevet 1. september 2014 #2 Skrevet 1. september 2014 Oversender en god klem jeg. Dette klarer du. Been there og overlevde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå