smurfis Skrevet 1. september 2014 #1 Skrevet 1. september 2014 Er de greie? Eller bortkastede penger?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #2 Skrevet 1. september 2014 Ok som ekstraskift, men ikke gode nok som hovedsko nei. De puster ikke så barna blir klamme inni de og derfor kalde, de har elendig slitestyrke så etter kort tids bruk ser det ut som det er tiende ungen som bruker de og de er veldig glatte. Anonymous poster hash: a8f68...cca
smurfis Skrevet 1. september 2014 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2014 Ok som ekstraskift, men ikke gode nok som hovedsko nei. De puster ikke så barna blir klamme inni de og derfor kalde, de har elendig slitestyrke så etter kort tids bruk ser det ut som det er tiende ungen som bruker de og de er veldig glatte. Anonymous poster hash: a8f68...cca Da går jeg ikke for de:-) takk for tips!
mamma_til_verdens_beste Skrevet 1. september 2014 #4 Skrevet 1. september 2014 Kjøpte de som reservesko i fjor, men endte med å bruke de mest da både jeg og guttungen synes de var gode.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #5 Skrevet 1. september 2014 Jeg har helt motsatt erfaring enn hu over her. Jeg har brukt viking til barna fordi det skal være så bra , også brukte vi de vinterskoa som ser ut som en cherrox? Husker ikke navnet i farta. Men Friends skoene var de både barn og jeg var mest fornøyd med. De er ikke trange oppi , holder på vann ( ihvertfall bedre enn det vi erfarte med viking ) og varmen holdt seg ( aldri noe klaging på klamme bein ) Og ang glatte sko, barnet mitt sleit ikke med det . Men obs har faktisk et par vintersko inne nå med antiskli Men som med alt annet , barn har forskjellig bein , noen svetter mer enn andre . Og de har forskjellige bruksområder! Barna mine er høye over vristen , og syns viking sine var klamme og trange ! Anonymous poster hash: 69e45...e2b
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #6 Skrevet 1. september 2014 Skoringen har snart tilbud på vintersko, de har Ta 2 og betal for 1 i september hvert år. Da får du mye bedre sko for pengene, de pleier å ha både Ecco/Viking og sine egne litt billigere Skofus med på tilbudet. Skofus skoene er 100 ganger bedre kvalitet enn Friends, og de koster vel rundt 500 kr stk så når de kjører det 2 for 1 tilbudet får du to for 500 der også. Anonymous poster hash: a8f68...cca
Elsker livet Skrevet 1. september 2014 #7 Skrevet 1. september 2014 De er bare vannavvisende, og når de da ikke holder spesielt på varmen, så mener jeg de ikke fungerer som vintersko.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #8 Skrevet 1. september 2014 Kjøper de og cherrox utenom. Cherrox når det regner/slaps vær.... Anonymous poster hash: cf96a...267
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå