PrinsesseHengepupp Skrevet 1. september 2014 #1 Skrevet 1. september 2014 Bare her det ferskenrøde på sida her plutselig er blitt nokså knallgult? Litt trøtt i øya her, så det skjærer virkelig. Alle andre sider og farger er som vanlig så tviler på at det er innstillingene mine, men man vet jo aldri...
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #2 Skrevet 1. september 2014 Åååå, jeg som trodde du mente interiør :-) der er gult kult.... Anonymous poster hash: 4b5db...bed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå