Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #1 Skrevet 1. september 2014 jeg går ca 3-4 ganger i mnd, så det blir dyrt ja. Men hadde ikke overlevd uten. Anonymous poster hash: 38d1e...3cf
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #2 Skrevet 1. september 2014 nei, men jeg går til manuellterapi. Ikke veldig dyrt også får du frikort etter at du har brukt ca 3000 kr. Det er det som funker best for meg. Anonymous poster hash: 7c75f...6f4
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #3 Skrevet 1. september 2014 Har du prøvd manuellterapeut? De skal gjøre litt av det samme som kiropraktor. Finner du en manuellterapeut med avtale med det offentlige så betaler du kun en egenandel på ca 250kr (ca350 for den første timen da den er en utredning) og går det på frikort. Så etter ca 10 behandlinger så får du gratis behandling ut året Er veldig fornøyd med min manuellterapeut, har hjulpet med meg låsninger i nakken og bekkenet. Anonymous poster hash: 33191...7e6
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #4 Skrevet 1. september 2014 Hvordan fikk dere diagnosen? Begynner å lure på om jeg har det, men sliter "bare" med to plasser der smertene kommer og går. Har tatt røntgen, kikhullsoperert uten æ finne noe som helst.. Anonymous poster hash: d7af7...86f
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #5 Skrevet 1. september 2014 Beklager glemte å si at jeg ikke har fibromyalgi. Har du ikke fått diagnosen selv? Anonymous poster hash: 33191...7e6
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #6 Skrevet 1. september 2014 Går ikke til kiropraktor da det ikke lønner seg fordi jeg har så anspente muskler som drar knoklene ut av stilling kort til etter kiropraktorbesøket. Jeg går til psykomotorisk fysioterapi for å lære opp igjen kroppen til å slappe av og får å få løst opp musklene, så skal jeg trene opp igjen med yoga og pilates evt varmebasseng FØR jeg ser noe hensikt i å få rettet opp igjen rygg, nakke og bekken hos kiropraktor Jeg har fått diagnose av to reumatologer og får oppfølgning via et medisinsk senter for å bli frisk, har hatt en del andre utredninger før jeg fikk diagnosen. Anonymous poster hash: bb7b7...7da
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #7 Skrevet 1. september 2014 Jeg går til naprapat ca hver tredje måned. Anonymous poster hash: 0a4a9...a1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå