Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #1 Skrevet 1. september 2014 Frokost hjemmelagde rugrundstykker med spekeskinke og makrell i tomater Lunsj alltid lunsjbar på jobb med masse skinke og egg. Middag fiskepudding med råkostsalat, remulade og litt ris Kveldsmat noen ganger omelett, andre ganger litt mer. Kommer an på hvor flink jeg har vært gjennom dagen osv. Anonymous poster hash: b5027...caa
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #2 Skrevet 1. september 2014 Stå på, det der ser supert ut! Kiloene kommer Til å rase av!, Anonymous poster hash: b5027...caa
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #3 Skrevet 1. september 2014 Ville bytta ut spekeskinke med servelat, ellers høres det lovende ut. Pass på så det ikke blir så mange egg i lunsjen. De er kaloririke. Anonymous poster hash: b5027...caa
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #4 Skrevet 1. september 2014 Ville bytta ut spekeskinke med servelat, ellers høres det lovende ut. Pass på så det ikke blir så mange egg i lunsjen. De er kaloririke. Anonymous poster hash: b5027...caa Hæ? Servelat? Det er da bare fett? Skinke eller hamburgerrygg må da være bedre. Anonymous poster hash: e4706...03e
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #5 Skrevet 1. september 2014 Ville bytta ut spekeskinke med servelat, ellers høres det lovende ut. Pass på så det ikke blir så mange egg i lunsjen. De er kaloririke. Anonymous poster hash: b5027...caa Hæ? Servelat? Det er da bare fett? Skinke eller hamburgerrygg må da være bedre.Anonymous poster hash: e4706...03e Servelat, kremost eller paraplytrille. Anonymous poster hash: b5027...caa
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #6 Skrevet 1. september 2014 Ville bytta ut spekeskinke med servelat, ellers høres det lovende ut. Pass på så det ikke blir så mange egg i lunsjen. De er kaloririke. Anonymous poster hash: b5027...caa Hæ? Servelat? Det er da bare fett? Skinke eller hamburgerrygg må da være bedre.Anonymous poster hash: e4706...03e Servelat, kremost eller paraplytrille. Anonymous poster hash: b5027...caa Nå lo jeg høyt. Anonymous poster hash: 9489e...4e0
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #7 Skrevet 1. september 2014 Frokost hjemmelagde rugrundstykker med spekeskinke og makrell i tomater Lunsj alltid lunsjbar på jobb med masse skinke og egg. Middag fiskepudding med råkostsalat, remulade og litt ris Kveldsmat noen ganger omelett, andre ganger litt mer. Kommer an på hvor flink jeg har vært gjennom dagen osv. Anonymous poster hash: b5027...caa Det ser ikke helt optimalt ut nei. Rundstykker, ris og fiskepudding er det mye karbohydrater i. Kutt ut kornprodukter, ris, pasta, potet så kommer du til å merke stor forskjell! Fiskepudding er et farseprodukt som inneholder en del siktet hvetemel, som igjen består av stivelse, ergo en lang rekke karbohydrater. Hva er lunsjbar? Jeg kan garantere deg at du vil lykkes, bli sunnere, friskere, samt holde deg mett hvis du følger mest mulig paleo livsstil (ren og naturlig mat uten tilsetningsstoffer). En annen fordel er at du slipper å telle kalorier og du slipper å spise "hele tida" Mitt forslag til en tilnærmet paleolivsstil: Frokost: Litt nøtter (f.eks. valnøtter), litt kesam, bær (de frosne bær er billig, sunne og gode), kanel, en banan Lunsj: Omelett / eggerøre / kyllingsalat Middag: Fisk/kjøtt/fugl med grønnsaker Kveldsmat: Nøtter + bær Mellommåltider gjennom dagen: Grønnsaker, nøtter, bær, frukt Dette klarer du, stå på Anonymous poster hash: 0adf1...bd6
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #8 Skrevet 1. september 2014 Ville bytta ut spekeskinke med servelat, ellers høres det lovende ut. Pass på så det ikke blir så mange egg i lunsjen. De er kaloririke. Anonymous poster hash: b5027...caa Hæ? Servelat? Det er da bare fett?Skinke eller hamburgerrygg må da være bedre.Anonymous poster hash: e4706...03e Servelat, kremost eller paraplytrille. Anonymous poster hash: b5027...caa Nå lo jeg høyt. Anonymous poster hash: 9489e...4e0 Mye uvitenhet ute og går, ser jeg. At det er mye fett i servelat gjør ingenting, ettersom man ikke blir feit av fett, men karbohydrater. Fett metter også godt, så man slipper å spise hele tida. Hva så om egg er kaloririke? De metter godt, er sunt, en av naturens skatter og inneholder ALLE vitaminer. Egg er noe av det sunneste man spiser. I 1-2 år spiste jeg 20-30 egg i uka og kolesterolet mitt og helsa mi var glimrende. Nå er jeg gravid og har dessverre aversjon mot egg, til min fortvilelse. Det eneste som spiller noen rolle, er hvor kaloriene kommer fra. Kalorier fra animalske produkter, egg, bær, nøtter osv er alfa omega. Kaloriene fra hvetebakst, kjeks, godteri m.m. er derimot ikke noe å trakte etter. Kos deg med egg du, du kommer til å få bedre helse og resultater å vise til Anonymous poster hash: 0adf1...bd6
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #9 Skrevet 1. september 2014 Her står det mye om paleo livsstil: http://www.paleoliv.no/ Hadde alle fulgt den, ville vi unngått mye "elendighet" Anonymous poster hash: 0adf1...bd6
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #10 Skrevet 1. september 2014 Syns heller ikke at det er høres så veldig sunt ut. Men jeg har gått ned 8 kg de siste mnd uten å føle at jeg har slanket meg. Har spist nesten hva jeg vil men vært litt bevist på hva jeg spiser, spist mer hjemmelaget og rent kjøtt, mindre gotteri, og ellers mindre middag. Men har spist potet, ris, pasta osv. Har vært noe fysisk aktiv men ikke nok syns jeg, allikevel har jeg gått ned. Men om du spiser det du nevner og ikke i store mengden så vil det sikkert gå bra. Men selvfølgelig salat og grønnsaker kan du spise så mye du vil av, så lenge det ikke er mye dressing, ost osv. Mye grønt og rødt er bra Og selvfølgelig må du være fysisk aktiv Anonymous poster hash: 873a1...20e
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #11 Skrevet 1. september 2014 Frokost hjemmelagde rugrundstykker med spekeskinke og makrell i tomater Lunsj alltid lunsjbar på jobb med masse skinke og egg. Middag fiskepudding med råkostsalat, remulade og litt ris Kveldsmat noen ganger omelett, andre ganger litt mer. Kommer an på hvor flink jeg har vært gjennom dagen osv. Anonymous poster hash: b5027...caa Det ser ikke helt optimalt ut nei. Rundstykker, ris og fiskepudding er det mye karbohydrater i. Kutt ut kornprodukter, ris, pasta, potet så kommer du til å merke stor forskjell! Fiskepudding er et farseprodukt som inneholder en del siktet hvetemel, som igjen består av stivelse, ergo en lang rekke karbohydrater. Hva er lunsjbar? Jeg kan garantere deg at du vil lykkes, bli sunnere, friskere, samt holde deg mett hvis du følger mest mulig paleo livsstil (ren og naturlig mat uten tilsetningsstoffer). En annen fordel er at du slipper å telle kalorier og du slipper å spise "hele tida" Mitt forslag til en tilnærmet paleolivsstil: Frokost: Litt nøtter (f.eks. valnøtter), litt kesam, bær (de frosne bær er billig, sunne og gode), kanel, en banan Lunsj: Omelett / eggerøre / kyllingsalat Middag: Fisk/kjøtt/fugl med grønnsaker Kveldsmat: Nøtter + bær Mellommåltider gjennom dagen: Grønnsaker, nøtter, bær, frukt Dette klarer du, stå på Anonymous poster hash: 0adf1...bd6 Bruker du vanlig kesam eller vaniljekesam? Anonymous poster hash: 28d36...417
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #12 Skrevet 1. september 2014 Få dere egen slakeside ! Handler jo ikke om annet her ! Anonymous poster hash: 16e4a...0a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå