Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #1 Skrevet 1. september 2014 Det sies at de fleste har sykdomsfølelse, men hva menes med det? Som feber, influensa eller andre ting? Varer det hele dagen/natta? Anonymous poster hash: 3cffc...da7
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #2 Skrevet 1. september 2014 Man kan ha feber også, ja. Generelt har mange problemer med temperaturreguleringen. Ellers føles det gjerne som en sterk forkjølelse eller influensa. I dårlige perioder er det hele tiden, men kan være bedre i gode perioder. Blir man bedre kan noe av dette forsvinne også. Men det er som regel døgnet rundt. Og forverres ved aktivitet, for mye stimuli, feil mat osv. Hvorfor lurer du, hi? Anonymous poster hash: d4842...c32
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #3 Skrevet 1. september 2014 Det oppleves sikkert individuelt så jeg kan bare snakke for meg selv, men for meg vil det si at jeg nesten alltid har vondt i halsen, har hovne lymfekjertler, er hoven i slimhinnene så jeg lett blir tett i nesen, har feberfølelse i kroppen, er "tung" i hodet, svimmel og uvel, verker i muskler og ledd som ved en begynnende influensa. Symptomene er ganske milde når jeg tar livet helt med ro, men så fort jeg blir sliten forverres det betraktelig. En tur på Ikea som vi hadde på fredag gjør at jeg blir skikkelig syk i et par dager etterpå. Da jeg la meg fredag kveld frøs jeg så jeg hadde nuppehud, et par minutter senere måtte jeg ta av dynen for jeg svettet meg våt, så hutret og frøs jeg igjen, før jeg igjen svettet osv, akkurat som når feberen stiger men det kommer ingen feber. Vondt å svelge fordi halsen er så sår og trang, skikkelig hodepine, blir helt skjelven i armer og ben, tungt å løfte armene osv Anonymous poster hash: 6324c...eb7
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #4 Skrevet 1. september 2014 Jeg har nok en mild form for ME. Jeg kan glimte til med små perioder det jeg føler meg normal. Snakk om kanskje 1-2 timer om dagen Resten av døgnet er jeg rett og slett bare sliten. Føles som om kroppen veier 200 kg. Om jeg anstrenger meg, som f.eks. å gå i en trapp, får jeg influensafølelse. Verker i kroppen. På de verste dagene klarer kroppen min knapt å stå oppreist. Jeg ligger rett ut med influensafølelse i kroppen, og til å med å puste er slitsomt. Ekstremt sliten i brystet på en måte. Anonymous poster hash: e460e...a11
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #5 Skrevet 1. september 2014 Jeg har selv ikke diagnosen ME, men har mistanke om den. Du vet den følelsen du sitter med rett før du blir febersyk, når du føler at du brygger på noe? Den følelsen får jeg innimellom, hvor mange ganger jeg har sagt til mannen, at fillern nå blir jeg syk. Men har ikke blitt noe mer. Har gjerne følt det på kvelden, og borte neste morgen. Anonymous poster hash: 59d72...733
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #6 Skrevet 1. september 2014 Tror ikke du har ME da, er nok mer kvelds slapp. Kan få det jeg og noen ganger. Anonymous poster hash: d1d1e...3c7
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #7 Skrevet 1. september 2014 Jeg har nok en mild form for ME. Jeg kan glimte til med små perioder det jeg føler meg normal. Snakk om kanskje 1-2 timer om dagen Resten av døgnet er jeg rett og slett bare sliten. Føles som om kroppen veier 200 kg. Om jeg anstrenger meg, som f.eks. å gå i en trapp, får jeg influensafølelse. Verker i kroppen. På de verste dagene klarer kroppen min knapt å stå oppreist. Jeg ligger rett ut med influensafølelse i kroppen, og til å med å puste er slitsomt. Ekstremt sliten i brystet på en måte. Anonymous poster hash: e460e...a11 Kjenner meg dessverre godt igjen i det du sier om slitenhet i brystet, utrolig frustrerende! Anonymous poster hash: cd06c...665
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #8 Skrevet 1. september 2014 Jeg lurer fordi jeg føler meg konstant syk. Som en influensa som aldri gikk over. Men jeg er alltid i bedre form på kvelden virker det som, så bare lurte på hvordan det var for andre.. Er under utredning Anonymous poster hash: 3cffc...da7
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #9 Skrevet 1. september 2014 Kalles B-menneske;) jeg har det også! Lykke til. Anonymous poster hash: d1d1e...3c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå