Gå til innhold

Begynne å handle julegaver nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en grei økonomisk måned, ca 22 400 kr i overskudd etter regninger er betalt ( da er ikke sparing tatt med), så kanskje greit å begynne å handle dem nå? Starter dere så tidlig? Synes desember er en forferdelig måned økonomisk.. 

Anonymous poster hash: 02606...278
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja hvorfor ikke? Jeg har begynt så smått. :)

Anonymous poster hash: cf3d3...890
Skrevet

Julegave og kalendergaver er allerede i boks her :) Veldig greit å bli ferdig tidlig, blir mindre stress når det nærmer seg den store dagen :)

Anonymous poster hash: 642cb...594
Skrevet

Har begynt på kalendergaver jeg. Nok utgifter i desember og for å ikke snakke om januar :(

Skrevet

Jeg har kjøpt tre stk. Godt med alt som er gjort.

Skrevet

Jeg pleier å kjøpe julegavene etter hvert som jeg finner "den perfekte gaven til den personen". Når enn det måtte være. Men trooor ikke jeg har begynt tidligere enn september noen gang.. Men for all del, kjør på :) deilig å kose seg med det i stedet for å stresse :)

Skrevet

Har kjøpt 3-4 julegaver på salg. Billig:)

Anonymous poster hash: 09f53...c18

Skrevet

Jeg synes det er kjipt å gi ting som ikke kan byttes. Jeg jobber i butikk selv, og hver dag er det noen som kjøper julegaver. De fleste som begynner nå, kjøper salgsvarer som ikke kan byttes.

Derfor sparer jeg en sum hver mnd som skal gå til julegaver, da får jeg kjøpt ting som er ordinære varer og kan byttes om det ikke faller i smak. Eller om de får flere av samme sort. Dette er min mening da :)

Anonymous poster hash: 9f577...315

Skrevet

Jeg har kjøpt tre julegaver allerede. Og adventskalenderene er ferdige. Godt å ha begynt alt. Tida går så fort...

Skrevet

Jeg er i gang! Straks ferdig med alle barna i familie og omkrets! Jo tidligere jo bedre :D

Anonymous poster hash: e4743...2a1
Skrevet

Snart ferdig med julegavene her i huset. Ønsker å bruke desember lønna på julemat og alt annet som hører julen til :) samt gi gaver jeg kunne tenkt meg å få selv. Skal alt tas på november/desember lønna er det ikke mye igjenn etterpå.

Skrevet

Jeg er ferdi :) men nå handler ikke vi voksne til hverandre da.

Anonymous poster hash: 175d0...907

Skrevet

Jeg har kjøpt noen, og ja jeg kan kjøpe i januar om så er.

Men i år skal jeg kutte ned enda mer på lista over de som får.

Min får ikke kalendergaver hver dag. Han har heller ville hatt playmobil kalender. Og da er det bestemor som har kjøpt de andre.

Ei venninne hadde aktivitetskalender. Som f.eks pizza og ludokveld med pappa. Da var det pappa som bakte pizza med ungene også spillet de alle Ludo.

Unger har alt, og alt for mye.

Anonymous poster hash: 456cd...59b

Skrevet

Jobber også i butikk, og kjøper ikke gaver som ikke kan byttes. Ser hvert år en haug frustrerte kunder som blir dritsure på OSS fordi de ikke får byttet varer som enten har vært på salg, eller som er kjøpt for så lenge siden at byttelappen ikke gjelder lenger. Som regel er byttefristen kun en mnd, med mindre man spesifiserer noe annet. Og det er langt fra alle som gjør det, og vi minner dem ikke på det heller, siden vi jo helst vil unngå bytting..

Anonymous poster hash: 60bf8...74f
Skrevet

Jeg synes det er kjipt å gi ting som ikke kan byttes. Jeg jobber i butikk selv, og hver dag er det noen som kjøper julegaver. De fleste som begynner nå, kjøper salgsvarer som ikke kan byttes.

Derfor sparer jeg en sum hver mnd som skal gå til julegaver, da får jeg kjøpt ting som er ordinære varer og kan byttes om det ikke faller i smak. Eller om de får flere av samme sort. Dette er min mening da :)

Anonymous poster hash: 9f577...315

Jeg også tenker at det er litt dumt å gi noe som ikke kan byttes, så derfor syns jeg det kan være litt vanskelig å kjøpe julegaver så tidlig...

Men ting til adventskalender kjøper jeg jevnlig over hele året når jeg finner noe som passer. :-)

Anonymous poster hash: 30bc7...eb7

Skrevet

Jeg har kjøpt noen, og ja jeg kan kjøpe i januar om så er.

Men i år skal jeg kutte ned enda mer på lista over de som får.

Min får ikke kalendergaver hver dag. Han har heller ville hatt playmobil kalender. Og da er det bestemor som har kjøpt de andre.

Ei venninne hadde aktivitetskalender. Som f.eks pizza og ludokveld med pappa. Da var det pappa som bakte pizza med ungene også spillet de alle Ludo.

Unger har alt, og alt for mye.

Anonymous poster hash: 456cd...59b

Veldig lurt, og koselig!! :) DET skal jeg vurdere til 5 åringen!

Anonymous poster hash: 02606...278

Skrevet

Jeg har kjøpt noen gaver allerede, ting jeg vet ikke blir byttet og som jeg fikk for en god pris. I tilleg har jeg kjøpt til våre besteforeldre, de får pene håndstøpte julelys kjøpt på salg i januar (hva kjøper man til noen på 90 egentlig:-P).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...