Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #1 Skrevet 1. september 2014 Jeg vil ha ny kjæreste asap. Har ikke lyst til å være aleine. Er ikke lett å få seg kjæreste med et lite barn. Så fortell meg jenter, hva gjør jeg? Nettdating er heller ikke helt min greie, men har oppretta en tinderkonto. Anonymous poster hash: 6a030...d4e
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #2 Skrevet 1. september 2014 Finn deg en hobby eller begynn på kurs 😉 Det er der eller på jobb man treffer folk. Eller nettdating da.. Anonymous poster hash: d3976...a87
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #3 Skrevet 1. september 2014 Jeg prøver nettdating, men er så mye rart der ute. Følte det var litt lettere før. Ellers håper jeg kompisen min skal klare å forstå at han har følelser for meg. For det har jeg for han, bare vet at han er ikke helt klar for forhold om dagen. Og vet jo ikke om han blir klar for meg noengang. Anonymous poster hash: 04c78...3fa
Gidder ikke! Skrevet 1. september 2014 #5 Skrevet 1. september 2014 Jeg fant min nye kjæreste på tinder, lagde meg profil bare for moro skyld og vips så ble vi kjent 😊
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #6 Skrevet 1. september 2014 Tinder her og <3 Anonymous poster hash: 0df51...6bf
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #7 Skrevet 2. september 2014 MYE desperate freaks og raringer der ute, på nett.. ( har prøvd nettdates, sier jeg bare..) Hehe. De jeg har datet utenom det traff jeg ute på byen :-) Og han ene ble samboeren min Kunne ikke funnet en bedre mann enn han! Men så hadde ikke jeg en intensjon om å finne en kjæreste asap, selv etter 2 år som singel/alenemamma.. Anonymous poster hash: 41daa...85f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå