Gå til innhold

Noen som gidder ta en titt på dette ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

La ut en annonse på finn i dag , og har fått to meget krasse henvendelser tilbake ang prisen på det jeg selger .

Er jeg helt på viddene her ?? Noen som gidder å se , er jeg så på viddene ??

Finn kode 51302026

Anonymous poster hash: 81b17...ea8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

litt stivt kamsje men ikke det verste jeg har sett :)

Anonymous poster hash: 4e5eb...12b
Skrevet

Det er jo dyrere enn du får kjøpt det på salg . Selfølgelig reagerer folk!

Anonymous poster hash: 0c787...3e1

Skrevet

Må  dessverre si meg enig i de andre.. Det var litt dyrt. Folk vil ikke betale samme prisen for brukte ting (selv om de har lappen på) som på salg.

Selve prisen er ikke så gal med tanke på at det er merkeklær, men som sagt, så kan man få det billigere på salg, og da er det nytt.

Anonymous poster hash: dc64e...18c
Skrevet

Jeg aner ikke prismessig, men hvem tar kontakt for å klage på pris på et bruktmarked da :o det er jo bare å la være å kjøpe. Hjelpeogtrøste!

Anonymous poster hash: 97876...090

Skrevet

Ja, det var veldig dyrt - slå av en hundrelapp på en dress?

Men enig med hun over her - det er fritt frem å la være å kjøpe :-)

Skrevet

Var litt dyrt ja.

Men hvorfor i helvete sende deg en sur mail?

Må være en DIB'er. :P

Anonymous poster hash: 6f207...ae9

Skrevet

Jeg syns ikke det var så ille, men litt i overkant, så jeg hadde ikke kjøpt om det ikke var et eksakt plagg (farge, størrelse, modell) jeg var ute etter som jeg ikke fikk tak i noe annet sted.

Skrevet

Syns det var dyrt ja, men ser ikke poenget med å kontakte selger for å klage på prisen, i stedet for å bare gå videre til neste annonse...

Anonymous poster hash: 8f8f7...0c4
Skrevet

"Ingen sykelig bruksslitasje"?

Nå mener ikke jeg at du har stjålet plaggene, men min umiddelbare tanke når jeg ser plagg til salgs med merkelapp på til så stiv pris (ja, det er det), så klarer jeg ikke å la være å tenke tyvegods. 

Men hvorfor folk gidder å kontakte deg for å kommentere prisen fatter jeg ikke.

Skrevet

Jeg har faktisk kjøpt tøyet brukt til akkurat di samme prisene selv . Var bare det at damen jeg kjøpte det av sa tøyet var i 122 , men når jeg hentet pakken på posten så viste det seg jo at tøyet er alt for lite. Derfor tenkte jeg at jeg skulle selge det for samme pris , for nå må jeg ut på leting igjen 😁

Skrevet

Nå tror jeg nye dresser til 1600 kr faktisk har alarm på seg , så litt små problematisk å stjele det vil jeg tro :P

Dressen med avslag på 100 kr selges på name it i skrivende stund . Kan jo bare gå ditt å kjøpe den for 100 kr mere om ho vil . Jeg selv synes det var veldig kjekt å kunne hånden 100 kr billigere i allefall 😄

Skrevet

Få den .... Arg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...