Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #1 Skrevet 1. september 2014 Babyen vår har vært drømmebaby fram til for et par uker siden. Hun har lagt seg i 19 tiden og sovet hele natten (spist en gang). Spist greit på dagen og sovnet og sovet greit, ikke mye, men nok. Nå er hun utålmodig og klager hele dagen, bortsett fra halvtimen etter hun har våknet. Ikke vil hun ha flaske, maten må lures i henne. Soving er så som så, hun får en god lur på morgenen og resten av dagen er en kamp. Hun er helt utslitt på kvelden og må legges 17.30. Da føler jeg at jeg har pint henne nok. Prøver å få til en senere lur, men det går ikke. Hun vil ikke sove. Også våkner hun ofte på kveldene og roer seg ikke ordentlig før 22 tiden. Da sover hun godt til hun skal spise og sover videre til rundt 06.00. Hun er akkurat 5 mnd. Jeg føler at alt er et eneste rot og alle rundt meg sier at barn spiser når de er sultne og sover når de er trøtte. Ikke denne jenta. Hun spiste også en posjon grøt til frokost og kvelds. Nå nekter hun å spise noe som helst fra skje. Og hun kunne trengt noe annet enn melk, hun er en stor jente. Jeg vil ha tilbake babyen miiin Anonymous poster hash: 33080...ec1
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #2 Skrevet 1. september 2014 Tenner på gang? Kan ta tid før de bryter igjennom. Anonymous poster hash: 2a70a...159
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #3 Skrevet 1. september 2014 Hun spiser på fingrene sine og sikler hele dagen, så er ikke utenkelig. Men blir det så ille av tannfrembrudd? Anonymous poster hash: 33080...ec1
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #4 Skrevet 1. september 2014 Ja, kan være tenner. Smør dentinox(?) på gommene, det hjelper:) (Er det ikke det det heter da, tru?) Anonymous poster hash: 98141...5fb
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #5 Skrevet 1. september 2014 Har smurt dentinox på kvelden de siste kveldene, har hjulpet litt. Skal prøve på dagen før lurene hennes også for å se om hun klarer å sovne ordentlig Anonymous poster hash: 33080...ec1
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #6 Skrevet 1. september 2014 Eller utviklingssprang:) verden kan være helt snudd på hodet fra hennes synsvinkel... Sammen med tannfrembrudd kan det skape massssssse(!) uro. Anonymous poster hash: 732f8...d91
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #7 Skrevet 1. september 2014 Dentinox ville jeg vært skeptisk til. Anonymous poster hash: b4476...681
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #8 Skrevet 1. september 2014 Dentinox ville jeg vært skeptisk til. Anonymous poster hash: b4476...681 Glemte linken: http://www.legemiddelverket.no/Nyheter/Bivirkninger/Sider/Bruk-av-Dentinox-NAF-ved-tannfrembrudd-b%25C3%25B8r-begrenses.aspx Anonymous poster hash: b4476...681
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå