Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #1 Skrevet 1. september 2014 Jeg og exen/barnefar til mine to barn fra før hadde et sexuelt forhold etter det ble slutt mellom oss for flere mnd siden.. For litt over en mnd siden fant han en ny. Nå har jeg funnet ut at jeg er gravid med han.. Og han har sagt at vi er to om det uansett og at han er med på det.. Jeg er bare utrolig forvirret.. Noen som har vært i nogenlunde samme situasjon og hvordan endte det? Jeg aner ikke om jeg 6 uker på vei eller 4 mnd (tror ikke jeg er så langt på vei.. ) Anonymous poster hash: 17720...a7b
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #2 Skrevet 1. september 2014 Klarer du 3 barn alene? Selv om dere er to foreldre er du alene mesteparten av tiden. Anonymous poster hash: cec50...4d3
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #3 Skrevet 1. september 2014 Sviktet prevensjonen? Anonymous poster hash: 5a2e3...b1a
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #4 Skrevet 1. september 2014 Du vet vel omtrentlig når du har hatt sex med exen, slik at du har litt oversikt over hvor langt på vei du er? Vet ikke hva jeg skal råde deg til. Du må vel første få en ultralyd for å avklare litt hvor langt du er og ta e beslutning på om du vil beholde. Er det snakk om at dere kan bli sammen igjen- og i så fall hva var grunnen til at det ble slutt? Anonymous poster hash: 58294...e98
Todii Skrevet 1. september 2014 #5 Skrevet 1. september 2014 Jeg har ingen erfaring, men vil bare ønske deg lykke til
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #6 Skrevet 1. september 2014 Vi har hatt sex en til to ganger i uken etter vi gjorde det slutt, så nei jeg aner ikke når jeg kan ha blitt gravid. Har jo gått på pillene hele tiden, så vet jo ikke tid de kan ha sviktet.. Har bestilt ultralyd. Tja, jeg vil jo mer enn gjerne ha han tilbake, vi har jo barn sammen. Da vi gikk fra hverandre var det en forhastet beslutning, men vi snakket om hvorfor det ble slutt da vi møttes etter jeg fant ut om graviditeten og da sa han, bare glem fortiden, den kan vi ikke gjøre noe med. Og han sa ikke tenk på det når jeg sa at jeg ikke var ute etter å ødelegge noe som helst for han. Så vi står visst "sammen" uten å være sammen. Snakk om å bli forvirret. Anonymous poster hash: 17720...a7b
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #7 Skrevet 1. september 2014 Og nei, jeg vet ikke om jeg klarer tre barn alene, jeg har nettopp startet første året på utdanning så huff.. nesten så jeg ønsker det skal gå galt, alt er jo bare så feil.. Det høres jo helt fælt ut.. Er jeg kommet for langt så vet jeg jo hva jeg går til. Nesten, iallefall.. Anonymous poster hash: 17720...a7b
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #8 Skrevet 1. september 2014 Vi har hatt sex en til to ganger i uken etter vi gjorde det slutt, så nei jeg aner ikke når jeg kan ha blitt gravid. Har jo gått på pillene hele tiden, så vet jo ikke tid de kan ha sviktet.. Har bestilt ultralyd. Tja, jeg vil jo mer enn gjerne ha han tilbake, vi har jo barn sammen. Da vi gikk fra hverandre var det en forhastet beslutning, men vi snakket om hvorfor det ble slutt da vi møttes etter jeg fant ut om graviditeten og da sa han, bare glem fortiden, den kan vi ikke gjøre noe med. Og han sa ikke tenk på det når jeg sa at jeg ikke var ute etter å ødelegge noe som helst for han. Så vi står visst "sammen" uten å være sammen. Snakk om å bli forvirret. Anonymous poster hash: 17720...a7b Kanskje dette er "dytten" dere trenger for å brette opp ermene og jobbe med "forholdet" deres? Det høres jo ut som om dere fortsatt er glad i hverandre, og med terapi og innsatsvilje fra begge kan dere kanskje bli en harmonisk familie på sikt? Dere kan jo jobbe med å se om det er noe der å bygge videre på mens dere fortsatt bor fra hverandre. Uten at dere sier noe til barna før dere har fått avklart med dere selv hva dere vil, sånn at det ikke oppleves ustabilt for dem. Hadde jo vært flott om dere ble en harmonisk familie for barnas del (og deres ) og det høres jo ut som om dere bryr dere om hverandre Anonymous poster hash: 61e6d...42a
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #9 Skrevet 1. september 2014 Kanskje det? Hvem vet? Uansett, sammen eller ei har vi jo fremtiden foran oss uansett. Får se hva fremtiden bringer, men jeg skulle ønske det gikk som jeg ønsker, men det er kanskje en grunn for at det går som det går? Anonymous poster hash: 17720...a7b
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #10 Skrevet 1. september 2014 Hva ønsker du selv da? Anonymous poster hash: 58294...e98
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #11 Skrevet 1. september 2014 Jeg har vært i samme situasjon bortsett fra at vi ikke hadde barn fra før. Vi valgte å gi forholdet en ny sjanse og selv om det ikke fungerte for oss så angrer jeg ikke på at vi prøvde. Nå vet vi at det absolutt ikke er oss, og vi fikk dele svangerskap/babytiden med lille nurket. Det spørs jo hva dere vil, men det må dere jo finne ut av selv:) Anonymous poster hash: d8857...6aa
Tusselinemor Skrevet 1. september 2014 #12 Skrevet 1. september 2014 Er det bare jeg som reagerer på at han faktisk er utro og at HI er elskerinnen??! Virker som om dere syns dette er helt iorden fordi HI og exen har barn sammen fra før. *rister oppgitt på hodet*
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #13 Skrevet 1. september 2014 Er det bare jeg som reagerer på at han faktisk er utro og at HI er elskerinnen??! Virker som om dere syns dette er helt iorden fordi HI og exen har barn sammen fra før. *rister oppgitt på hodet* Han et da ikke utro - de har jo aldri avsluttet sex-forholdet. Sex 2 ganger i uken er jo mer enn de fleste par. Dessuten har han hatt ny dame i 1 mnd var det? Anonymous poster hash: 58294...e98
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #14 Skrevet 1. september 2014 Lykke til, HI. Krysser fingrene for dere! Hold oss oppdatert Anonymous poster hash: e4a99...92a
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #15 Skrevet 1. september 2014 3 barn alene..? Uff, ville jeg ikke gjort frivillig - sorry! Håper det ordner seg, men tenker den nye kjæresten hans sikkert ikke vil bli om hun finner ut at du nylig er blitt gravid med han og skal beholde. Men det er da ikke ditt problem. Lykke til uansett. Anonymous poster hash: e237b...ca5
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #16 Skrevet 1. september 2014 Er det bare jeg som reagerer på at han faktisk er utro og at HI er elskerinnen??! Virker som om dere syns dette er helt iorden fordi HI og exen har barn sammen fra før. *rister oppgitt på hodet* Hun skriver at hun kan være 6 uker på vei, og så skriver hun at de har vært sammen i en mnd. Det er vel ikke utroskap...?! Anonymous poster hash: 61e6d...42a
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #17 Skrevet 1. september 2014 Vil man ikke ha barn, har man ikke sex Dere høres meget umodne ut Anonymous poster hash: f7476...20a
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #18 Skrevet 1. september 2014 Vil man ikke ha barn, har man ikke sex Dere høres meget umodne ut Anonymous poster hash: f7476...20a Ha ha ha - det var dagens!!😂 Anonymous poster hash: 58294...e98
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #19 Skrevet 1. september 2014 Vil man ikke ha barn, har man ikke sex Dere høres meget umodne ut Anonymous poster hash: f7476...20a Må si jeg reagerer litt her, såklart vil jeg ha flere barn, med tiden. Dersom jeg er gravid, barnet er friskt og alt er ve og vel, SELVSAGT beholder jeg! Men ja, jeg må si at med tanke på hele situasjonen hadde "det letteste" vært om dette "gikk over" om jeg kan si det slik både pga jeg allerede har to barn fra før der begge er under 3 år (yngste under 1), jeg har nettopp begynt på et OVER 3 år langt studie (dvs, 4-5 årig studie), jeg er ikke sammen med barnefar og jeg føler det egentlig er nok. Jeg gikk på p-pillen og håpet jo dette var trygt nok, men det var det tydeligvis ikke (og ja, jeg vet at ingen prevensjon er 100 % sikker). Jeg tenker ikke å ta abort om alt står bra til. Men såklart så hadde det vært det letteste alternativet om jeg hadde klart å gå for det, men det gjør jeg da altså ikke. Umoden? Ja, er vi ikke alle det? Man er aldri fullt utlært, og man lærer noe nytt hver dag. Jeg er fortsatt veldig glad i eksen, og har fortsatt en del følelser for han, og de har jo såklart blusset mye mer opp nå de siste dagene siden jeg fikk positiv test. Jeg håper jo at vi en dag skal finne tilbake til hverandre, for vi hadde en forståelse for hverandre, men visse gnisninger hadde vi jo siden det ble slutt. Jeg er villig til å finne ut av det, og heller prøve å bygge opp hele fundamentet på nytt.. Får se hva som skjer i fremtiden, hastverk er lastverk. Ja, nei altså det er 6 uker siden vi hadde sex, så dvs minste jeg kan være på vei er 8 uker. De møttes for første gang dagen etter vi gjorde det for siste gang,de kjente hverandre halvannen til to uker før de ble sammen og nå har de vært sammen 1 mnd. Og siden den siste gangen for 6 uker siden har ikke jeg og han vært i seksuell kontakt. Men vi ser hverandre noen ganger i uka da han ser barna. Fryktelig vanskelig situasjon, jeg aner ikke hva jeg skal ta meg til, blir helt matt! Anonymous poster hash: 17720...a7b
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #20 Skrevet 1. september 2014 Men han er fortsatt sammen med den andre dama? Eller har han avsluttet det forholdet når han fikk vite at dere venter en til? Det er i grunnen det store spørsmålet, og svaret bør være svar nok for deg ;-) Anonymous poster hash: 8245a...418
VindensSang Skrevet 1. september 2014 #21 Skrevet 1. september 2014 Skjønner godt at dette er en vanskelig situasjon for deg, og det er lett for meg å si det, men dere burde tatt dere en skikkelig prat sammen og finne ut av ting, sammen. Jeg skjønner godt at det ikke er lett, og jeg ønsker deg lykke til videre!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #22 Skrevet 2. september 2014 Hmm, nei han er fortsatt sammen med henne. Han avventer litt til jeg har vært på ultralyd iogmed jeg har hatt en MA før. Så tja, nei.. Burde vel være svar nok der, ja.. :/ åh, såå vanskelig.. Anonymous poster hash: 17720...a7b
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #23 Skrevet 2. september 2014 Vanskelig situasjon. Vil bare ønske deg lykke til!! Og..... Selvfølgelig greier du 3 barn alene hvis det er sånn det blir!!! :-) Anonymous poster hash: ddc9c...de0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå