Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #1 Skrevet 1. september 2014 For en mnd siden lærte hun seg alfabetet selv og idag leser hun.. Lært seg selv sier hun! Himmel ble veldig overrasket her! Nå sitter hun med gamle Donald blad og storkoser seg! Ble plutselig stor altfor fort her! Anonymous poster hash: 2ad25...ea4
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #2 Skrevet 1. september 2014 3,5 år og leser? Det er jo fantastisk :-) Gøy! Leser hun sammenhengende og med forståelse? Her knakk mine barn lesekoden i alder 5-6, innholdsmessig må min 7 åring fortsatt konsentrere seg for å kunne gjenfortelle det hun leser, selv om hun leser helt fint. 10 åringen er boksluker og elsker å låne bøker på biblioteket. Anonymous poster hash: 93abc...d4b
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #3 Skrevet 1. september 2014 Leser lange setninger. Vil tro hun skjønner noe da hun ler av Donald. Men samtidig er d ikke lett å vite heller. Ble jammen overrasket her. Før hun la seg ikveld, spurte hun om å få seg en klokke ! Anonymous poster hash: 2ad25...ea4
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #4 Skrevet 1. september 2014 Så gøy! Det er jo bare å kjøre på, selvfølgelig uten å skape for høye forventinger. Mine barn ba om klokke i ca 5 års alder, men det tok noen år før forståelsen av den satt på plass. De kan ikke den digitale, men den vanlige. Når de eksakt lærte det, vet jeg ikke. Forståelsen kom gradvis og vi var litt av og på med klokken. Anonymous poster hash: 93abc...d4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå