Gå til innhold

bhgsko til 1åring - tips til merker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger å kjøpe sko til junior som han skal bruke ute i bhg, han går mye med støtte og rundt i lekeapparater, krabber ellers. Jeg tenker at noen vanlige joggesko er nok nå om høsten så lenge det ikke regner. Men skulle gjerne hatt skinnsko som puster bedre enn stoffsko.

Forslag til kule små sko som ikke koster skjorta (800+)?

Anonymous poster hash: 31c53...c81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På Eurosko har de flinke ansatte som hjelper deg med slikt :)

Jeg kjøpte bla.a en fra Pony eller noe, som skulle være bra, det var i skinn. Men sender de ikke med i bhg (ungen krabber gjerne med skoene på der), de blr vel ødelagte på et blunk!

Så kjøpte noen vanntette, joggeskoaktige og som de skal bruke i barnehagen. De tåler søle og røff behandling, men er beregnet på nybegynnere. Viktig at det er god støtte i hælen ja, og damen i butikken anbefalte meg knyting fremfor borelås, fordi det strammer bedre.

Anonymous poster hash: af272...db7

Skrevet

På Eurosko har de flinke ansatte som hjelper deg med slikt :)

Jeg kjøpte bla.a en fra Pony eller noe, som skulle være bra, det var i skinn. Men sender de ikke med i bhg (ungen krabber gjerne med skoene på der), de blr vel ødelagte på et blunk!

Så kjøpte noen vanntette, joggeskoaktige og som de skal bruke i barnehagen. De tåler søle og røff behandling, men er beregnet på nybegynnere. Viktig at det er god støtte i hælen ja, og damen i butikken anbefalte meg knyting fremfor borelås, fordi det strammer bedre.

Anonymous poster hash: af272...db7

Tusen takk :-)

Skrevet

Viking slår aldri feil. Slitesterk og god.

Anonymous poster hash: d5216...dfa

Skrevet

Vi har stort sett handlet alt på xxl til vår i flere år. De har bla gode timberland goretex-sko (vi har hatt sånne siden hun var drøye året, hun er nå 6). De gir ikke gnagsår og er gode å gå i så vidt vi kan forstå.

Anonymous poster hash: e283f...dc3
Skrevet

Veldig fornøyd med Viking og Timberland. Handler også på Xxl.

Skrevet

Da ble det Viking! Takk jenter! Ha en fin kveld!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...