Bearplace Skrevet 1. september 2014 #1 Skrevet 1. september 2014 Hei. Klarer ikke bestemme oss for om vi skal ha Emmaljunga Edge Duo med classic understell eller TFK joggster twist. Jeg har termin i slutten av oktober og det er første og eneste barn. Vi bor på grunerløkka i Oslo og jeg har ikke lappen så det vil bli en del kjøring kollektivt når mannen ikke er hjemme. Når mannen er hjemme blir det bil, og den er stor nok til begge ( WV passat stasjonsvogn ) så bil trengs ikke å ta hensyn til. Jeg har slitt med ryggproblemer før svangerskap og bekkenløsning siden uke 7 i svangerskap, så trenger en god trille vogn. Så hvilken vogn anbefaler dere? Edge duo eller joggster twist? I samme slengen, hvordan er erfaringene til dere med TFK i fht til voksi- dunpose? Er det plass til det?
Darwina Skrevet 1. september 2014 #2 Skrevet 1. september 2014 Vi har hatt Tfk og var veldig fornøyd,veldig god å trille,god på snø og slaps og kommer til lett over alt pga svinghjulet. God plass til voksi pose,hadde den i bagen helt til vi skiftet til sportsdel rett før han ble 9 mnd. Da ville han opp og se:) sportsdelen er veldig stor og den er jo kun fremovervendt. Vi kjøpte en annen vogn så jeg kunne ha han mot meg en stund til. Finnes en seteforminsker du kan bruke frem til han blir litt eldre. Når neste kommer skal vi kjøpe den nye baggen så en kan ha barnet vendt mot seg frem til 18 mnd. I de alderen ville min gutt kun se fremover så håper neste også er slik. Litt vondt å komme til nettet under og umulig når han sover med sportsdel på. Emmaljunga har jeg ikke prøvd selv men er jo store vogner og veier en del mer enn Tfk. Har hørt fra venninner dom sier den er tung å løfte inn,ut av bil osv.. Lykke til med valg av vogn:)
Appelsinpiken Skrevet 1. september 2014 #3 Skrevet 1. september 2014 Hvis det står mellom disse to ville jeg tatt Edge duo, for da kan du ha barnet mot deg i sportsdelen. Om dere er åpne for andre vogner ville jeg valgt feks Maxi cosi mura, easywalker june, emmaljunga super nitro eller emmaljunga super viking.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå