Gå til innhold

Dette med EL smerter, noen som vet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan må få stikkinger i siden opptil 1 uke før egget slipper? Eller skjer dette i dagene før?

Her hadde jeg skikkelig stikkinger både torsdag og lørdag, forventet EL i dag men fortsatt negativ EL tester :( kan det være at EL alt har funnet sted men at jeg har testet på feil tidspunkt?

Anonymous poster hash: a78e2...44a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel slik at når det stikker/gjør vondt i det egget slipper. Så om du tester etter stikkningene kom så kan det være at el er over. Eggeløsningstestene blir jo positive 24-48 timer før egget slipper, og blir negative når egget har sluppet.

Skrevet

Jeg får smerter akkurat i det eggløsningen skjer. Varer ca en halvtime.

Anonymous poster hash: 465dc...1be
Skrevet

EL-smertene er svært kortvarige, gjerne bare ett-par timer for de fleste (som i det hele tatt kjenner dem), og de kommer i etterkant av positiv test (siden testen indikerer kommende EL). Selv får jeg smerter på kvelden den dagen jeg tester positivt, og de varer i 3-4 timer. Men nå er det jo ikke i siden man får EL-smerter heller da.

Anonymous poster hash: 290d5...830
Skrevet

Det er vel slik at når det stikker/gjør vondt i det egget slipper. Så om du tester etter stikkningene kom så kan det være at el er over. Eggeløsningstestene blir jo positive 24-48 timer før egget slipper, og blir negative når egget har sluppet.

Det har stikki godt der både torsdag og lørdag som sagt, men testene har vært negative om ettermiddagen,hmmm...jaja, vi får no bare vente og se om tanta kommer eller ikke om 14 dager :(

Skrevet

EL-smertene er svært kortvarige, gjerne bare ett-par timer for de fleste (som i det hele tatt kjenner dem), og de kommer i etterkant av positiv test (siden testen indikerer kommende EL). Selv får jeg smerter på kvelden den dagen jeg tester positivt, og de varer i 3-4 timer. Men nå er det jo ikke i siden man får EL-smerter heller da. Anonymous poster hash: 290d5...830

Vel, hos meg er det i siden nede ved hoften, slik har det alltid vært ;)

Skrevet

Her hadde jeg smerter i opptil en uke rundt el.

Absolutt verst da det slapp.

Skrevet

Å ja, det går bare an i et par timer? Så fint at noen tar seg friheten å bestemme det da ;)

Jeg har vondt i opp til 4-5 dager før både EL og mensen, og det er verst selve dagen. Da kan jeg få skikkelig krampe i magen, nesten som ved middels rier. Da er det jo ekstra flaks at jeg har superkorte sykluser i tillegg på 22-24 dager :P

Vi er all ulike HI, noen kjenner ikke smerter, noen har det i flere dager.

Anonymous poster hash: e7ac3...7b1
Skrevet

Å ja, det går bare an i et par timer? Så fint at noen tar seg friheten å bestemme det da ;) Jeg har vondt i opp til 4-5 dager før både EL og mensen, og det er verst selve dagen. Da kan jeg få skikkelig krampe i magen, nesten som ved middels rier. Da er det jo ekstra flaks at jeg har superkorte sykluser i tillegg på 22-24 dager :P Vi er all ulike HI, noen kjenner ikke smerter, noen har det i flere dager. Anonymous poster hash: e7ac3...7b1

takk for svar :) høres ikke noe særlig ut slik som du har det da :( vel, vi får se Ila uken om testen blir positiv da, hadde nesten håpet på at EL har funnet sted alt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...