Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #1 Skrevet 1. september 2014 Jeg får nå 50 tusen av min far for å hjelpe oss litt økonomisk. Pengene går til regninger ol.. Jeg og samboeren er enige i at siden pengene er fra MIN far, så skal vi skrive særeieavtale på at jeg får 50 tusen mere om vi ender med brudd og hus-salg. Hvordan går man fram? Anonymous poster hash: a2ebd...695
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #2 Skrevet 1. september 2014 Om du skal ha 50 000,- på særeie så betyr det at samboeren din er villig til å betale alle disse regningene? Det er det som er realiteten om du bruker pengene på regninger og krever hele summen tilbake som særeie. Skal ikke du betale noe på regningene? Anonymous poster hash: 36bf1...fd2
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #3 Skrevet 1. september 2014 Ja, egentlig. Han tjener mye bedre enn meg, og han klarer seg fint dersom han ender alene. Jeg har bhg jobb og tjener dårlig. Så han var helt enig i dette Har en snill og god mann <3 Anonymous poster hash: a2ebd...695
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #4 Skrevet 1. september 2014 dytt Anonymous poster hash: a2ebd...695
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå