Bustetroll Skrevet 1. september 2014 #1 Skrevet 1. september 2014 Jeg trenger noe nytt å se på!Favoritten er helt klart One tree hill.Andre jeg har sett ferdig som jeg likte veldig godt:Secret life of the american teenagerThe OCFrustrerte fruerDrop dead diva (litt kjedelig men OK)Life unexpectedSer på pretty little liars og switched at birth, men går jo en uke mellom hver episode, jeg pleier å se 3-4 hver kveld Men ja, jeg liker det samme som 14'åringene, så har dere noen tips?Jeg har forsåvidt sett sesong 1 av oitnb, så kan jo laste ned sesong 2.. Så har jeg vurdert "ravenswood", men gidder ikke se den dersom det er sånn totalt overnaturlig tull.Var også reklame på tv for en stund tilbake om en serie som er lagd av samme som har lagd frustrerte fruer, er denne bra?
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 1. september 2014 #2 Skrevet 1. september 2014 Vampire diaries og The originals Ellers er supernatural en favoritt her
Mamma-til-Emma Skrevet 1. september 2014 #3 Skrevet 1. september 2014 Suits (fantastisk serie med utrolig kjekke dresskledde menn) 2 broke girls (en "working class/fattig" jente som får en kollega som tidligere var høy klasse på cafén hun jobber. Veldig morsom.) Modern family (hysterisk morsom serie med en moderne familie. Homofile, gammel+ung, adopsjon osv!) Awkward (litt mer "fjortis" serie om ei jente som alltid har vært en av de rare men får masse oppmerksomhet nå som alle tror hun har prøvd å ta sitt eget liv, men som egentlig bare var et uhell) New girl (nysingel hente flytter inn i et kollektiv med 3 single gutter. Veldig underholdene) Så er det de obligatoriske: Big bang theory The walking dead Dexter Lykke til med serieleting!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #4 Skrevet 1. september 2014 The fosters, Twisted, private practice, prison brake... The lying game. Anonymous poster hash: 06e0f...5f6
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #6 Skrevet 1. september 2014 Lost Girl Game Of Thrones Orphan Black Under The Dome Anonymous poster hash: bc25b...39b
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #7 Skrevet 1. september 2014 Revenge!! Utrolig bra!!! Jeg er også hekta på Pretty little liars, så jeg tror du kan like revenge også!! Anonymous poster hash: 588d5...12a
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #8 Skrevet 1. september 2014 Vampire diaries (ett must! 😉) Revenge The lying game Ravenswood Anonymous poster hash: 02722...c3c
*Yuna* Skrevet 1. september 2014 #9 Skrevet 1. september 2014 Gamle og nye Beverly Hills? Gossip girl? Gilmore Girls?
Bustetroll Skrevet 1. september 2014 Forfatter #10 Skrevet 1. september 2014 Vampire diaries og The originals Ellers er supernatural en favoritt her Jeg takler ikke sånn vampyropplegg Må være "ekte"
Bustetroll Skrevet 1. september 2014 Forfatter #11 Skrevet 1. september 2014 Gamle og nye Beverly Hills? Gossip girl? Gilmore Girls? Gossipgirl er også ferdigsett.. Likte den og! Gilmore girls så jeg mye på før, men det er hakket for kjedelig til at jeg gidder å se 4-5 episoder på rappen. hehe
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #12 Skrevet 1. september 2014 Modern Family! Anonymous poster hash: 1a7f0...fca
Bustetroll Skrevet 1. september 2014 Forfatter #13 Skrevet 1. september 2014 Modern Family! Anonymous poster hash: 1a7f0...fca Ikke min type humor! Må ha drama, ikke komedie
Gunhild Malene Skrevet 1. september 2014 #14 Skrevet 1. september 2014 The Lying game kjempe spennende !!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #15 Skrevet 1. september 2014 Sånt ræl a. Prøv Lonesome Dove Anonymous poster hash: 90278...b25
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #16 Skrevet 1. september 2014 Outlander Anonymous poster hash: 3ca00...9a0
Iiiiik Skrevet 1. september 2014 #18 Skrevet 1. september 2014 Tror du har for ung smak for meg. Mine favoritter den siste tiden har vært House of Cards Homeland Suits Orange is the new Black Prison Break (et par sesonger) Sons of Anarchy
frk Nilsen Skrevet 1. september 2014 #19 Skrevet 1. september 2014 Game of Thrones House of Cards Orange is the new black Doctor Who
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #20 Skrevet 1. september 2014 Jeg ser på ungdoms-kategorien til Netflix, haha. Nå er det serien "Make it or break it", faktisk ganske bra serie om en gjeng profesjonelle turnere. Også er det flere sessonger, ble så lei meg da "Life Unexpected" brått tok slutt.. Anonymous poster hash: 18326...5c8
Gjest thricane Skrevet 1. september 2014 #22 Skrevet 1. september 2014 Tror du har for ung smak for meg. Mine favoritter den siste tiden har vært House of Cards Homeland Suits Orange is the new Black Prison Break (et par sesonger) Sons of Anarchy Vi har veldig lik smak ang serier. Har du sett breaking bad? Ser på den nå, veldig bra.
Iiiiik Skrevet 1. september 2014 #23 Skrevet 1. september 2014 Tror du har for ung smak for meg. Mine favoritter den siste tiden har vært House of Cards Homeland Suits Orange is the new Black Prison Break (et par sesonger) Sons of Anarchy Vi har veldig lik smak ang serier. Har du sett breaking bad? Ser på den nå, veldig bra. Ja, så to sesonger tror jeg. Etter det var det nok for meg, til mannens fortvilelse. Likte den godt til å begynne med.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #24 Skrevet 1. september 2014 Pretty little liars har pause må frem til desember :-( Anonymous poster hash: e30f6...91b
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #25 Skrevet 1. september 2014 Sleepy Hollow, The Blacklist og Belive vil jeg anbefale deg. Anonymous poster hash: c6413...f83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå