Gå til innhold

Høy puls plutselig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde litt vondt i magen, eller ryggen(!?) da jeg våknet i dag, klarer ikke finne ut hvor det sitter. Jeg følte meg uvel, leverte guttungen i barnehagen så la meg for å sove. Da jeg våknet føltes det ut som om jeg hadde løpt maraton, pulsen var veldig høy, måte den til 108. Er svimmel, og mage (rygg) vinsten har bare blitt verre. Jeg har ikke feber, og ikke er jeg forkjøla heller.. Skulle hente sønnen i barnehagen og da kjente jeg nesten ikke at jeg var nær bakken mens jeg gikk, er skikkelig svimmel. Pulsen var 120 da jeg kom hjem..etter halvtime rett ut på sofaen var den nede på 103. Noen som har opplevd liknende?? Glad for svar :)

Anonymous poster hash: 0d0a4...d4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, nei dette har jeg ikke opplevd! Men det kan være at det er muskulert det du opplever, også blir du oppjaget/får høyere puls siden du har vondt! Hvis ikke pulsen roer seg ved hvile så bør du kontakte legevakten!

Anonymous poster hash: 96cf6...c00

Skrevet

Tror ikke det er muskulært altså..er vondt inni hele magen, og stråler bakover i ryggen, eller omvendt. Må man ringe legevakt om pulsen ikke går ned? Er det farlig? Takk for svar forresten :)

Skrevet

Tror ikke det er muskulært altså..er vondt inni hele magen, og stråler bakover i ryggen, eller omvendt. Må man ringe legevakt om pulsen ikke går ned? Er det farlig? Takk for svar forresten :)Anonymous poster hash: 0d0a4...d4f

Man skal ikke ha høy puls ved hvile, da er det noe som ikke stemmer med kroppen! Og hvis du har vondt i tillegg så burde du absolutt fått sjekket det ut! Vanskelig å si hva dette kan være og jeg kan ikke stille noen diagnoser, det er det kun legen som kan! God bedring :)

Skrevet

Bare en obs, kvinner får oftere atypiske symptomer på hjerteproblemer. Smerter helt andre steder. Ikke for å skremme deg, men jeg hadde tatt kontakt med lege/legevakt for å fått en sjekk.

Anonymous poster hash: 6bf1e...b2e

Skrevet

Svima av, så fikk time klokken syv.. Jøss, lurer fælt på hva det her er..

Takk for svar :) Hi

Skrevet

Svima av, så fikk time klokken syv.. Jøss, lurer fælt på hva det her er..

Takk for svar :) HiAnonymous poster hash: 0d0a4...d4f

Oida, ja da er det bare å komme seg avgårde! Riktig god bedring :)

Skrevet

Uff, håper ikke det er noe alvorlig!

God bedring!

Anonymous poster hash: 30145...9c9

Skrevet

Takk takk :) de mistenkte blindtarm eller sprukket cyste, de prøvde å overtale meg om å dra til sykehuset for en sjekk, men jeg fikk krangla meg til å dra hjem å se det an siden jeg verken har feber eller dårlig matlyst :P

Angrer litt nå, for det her blir jo ikke bedre..får ringe legen i morgen igjen..

Skrevet

Takk takk :) de mistenkte blindtarm eller sprukket cyste, de prøvde å overtale meg om å dra til sykehuset for en sjekk, men jeg fikk krangla meg til å dra hjem å se det an siden jeg verken har feber eller dårlig matlyst :P

Angrer litt nå, for det her blir jo ikke bedre..får ringe legen i morgen igjen..Anonymous poster hash: 0d0a4...d4f

du burde absolutt fått kommet deg på en sjekk, blindtarmen og cyster som sprekker er ikke noe å spøke med. Og når du i tillegg svimete av....nei, kom deg på sjekk jente!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...