Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #1 Skrevet 1. september 2014 en uke er jeg helt på topp, jeg elsker meg selv og jeg er bestemt og vet hva jeg vil, jeg ser lykkelig fremover på fremtiden og er veldig positiv. men neste uke kan jeg være helt nedpå, jeg tenker på exen, han holder så fast i meg, han avner meg osv osv. hvor går det så inn på meg. bare det å se navnet hans setter meg pluttselig ut av spill. jeg mister fokus og gjør ikke annet enn å deppa. føler meg slem og grusom mot han.. men hver gang jeg tar han tilbake som venn ender jeg opp frustrert og irritert fordi han ikke respekterer meg. til og med nå når han blotter på facebook at han elsker meg den ene dagen, så er han forbanna på meg fordi jeg får hjelp av andre enn han og så tagger han ei ny venniinde som han føler seg utrolig bra med. men likevel sier jeg er den eneste. han sier kun det samme om og om igjen. mens han selv går om og om igjen mot seg selv og det han sier. å jeg vet det så godt hvorfor tror jeg på det han sier og ikke på det jeg ser jeg klikker snart Anonymous poster hash: 287e3...810
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #2 Skrevet 1. september 2014 Hvorfor er jeg så ubestemt? hvorfor klarer jeg ikke holde meg stabil i huet. hvorfor gjør han meg så usikker på meg selv og andre. hvorfor tviler jeg på meg selv? hvorfor blir jeg slik av han? Anonymous poster hash: 287e3...810
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #3 Skrevet 1. september 2014 Fordi han manipulerer følelsene dine, vil jeg tro. Kutt ham ut en gang for alle!!! Ikke ha ham som venn på facebook, ikke ha sosial omgang med ham, ikke ta kontakt med ham. Har dere barn sammen så hold all kontakt med ham kun relatert til avtaler rundt samvær. Avtal mest mulig via mail eller sms. Må du snakke med ham så snakk kun om det som har med barnet å gjøre, ikke noe annet! Kutt ham ut, han er ikke bra for deg. Så få ham helt ut av livet ditt! Anonymous poster hash: a9b34...bb7
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #4 Skrevet 1. september 2014 Det er utrolig vanskelig å bare kutte han ut også.. hvorfor. Jeg klarer ikke sletta han fra face. Vi har så mange felles venner. Han ønsker meg Velkommen til det nye huset han har kjøpt og "stiller opp" hvorfor slutter han ikke å med det? Jeg eier ikke tillit til han. Jeg vet han ikke er trofast. Men hvorfor slutter han ikke å si hva han føler godt om meg? Hvorfor hører han aldri på hva jeg har å si vondt om han. Hvor lang tid tar det å komme over dette Anonymous poster hash: 287e3...810
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #5 Skrevet 1. september 2014 Det er utrolig vanskelig å bare kutte han ut også.. hvorfor. Jeg klarer ikke sletta han fra face. Vi har så mange felles venner. Han ønsker meg Velkommen til det nye huset han har kjøpt og "stiller opp" hvorfor slutter han ikke å med det? Jeg eier ikke tillit til han. Jeg vet han ikke er trofast. Men hvorfor slutter han ikke å si hva han føler godt om meg? Hvorfor hører han aldri på hva jeg har å si vondt om han. Hvor lang tid tar det å komme over dette Anonymous poster hash: 287e3...810 Du vil jo ikke kutte ham ut. Du vil ikke slette ham fra fb. Du besøker ham i det nye huset. Hvorfor skal han slutte å gjøre som han gjør og si det han si? Fordi han ikke trenger å behandle deg noe bedre. Han kan være utro og stygg med deg fordi han vet at du ikke gjør noe med det. Han vet du ikke greier eller vil kutte kontakten med ham. Derfor kan han gjøre akkurat hva pokker han vil - så lenge det er i hans interesse. Så lenge du ikke kutter ham fra fb og kutter kontakten med ham så kommer du ikke til å komme over ham. Slik du holder på nå så sender du ham motstridende signaler også - det er ikke bare han som gjør det. Du sletter ham ikke fra fb, du kutter ikke kontakten med ham. Så også du sier en ting og gjør en annen ting. Vil du ha ham eller vil du ikke ha ham? Ta et valg og gjør det du må gjøre for å stå ved det. Du bruker felles venner som et argument. Vel, felles venner kan dere ha uten at dere to er venner på fb eller har direkte kontakt med hverandre. Møtes dere i en sosial setting så ha minimalt med ham å gjøre utover det å være høflig. Men igjen - virker ikke som om du vil kutte kontakten med ham... Anonymous poster hash: a9b34...bb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå