Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #1 Skrevet 1. september 2014 Både kvalitet og pris ? Hva betalte dere ? Anonymous poster hash: 368c3...65e
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #3 Skrevet 1. september 2014 Svein Svendsen synes jeg, prøvde 3 forskjellige (5 år siden). Har anbefalt dem videre til venner, og alle har vært fornøyde. Husker ikke helt hva jeg betalte i timen, men var rundt 500 mener jeg. AB hadde rundt 700. Det som er en fordel med Svein Svendsen er også at de har garanti på oppkjøringen, så stryker man får man gratis timer frem til neste oppkjøring. Jeg hadde selveste Svein som kjørelærer, han var kjempeflink (og jeg slet myee med å lære meg å kjøre, så byttet lærer flere ganger for å finne en jeg hadde rett kjemi med, var Svein jeg hadde da jeg til slutt bestod) Anonymous poster hash: e1404...aef
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #4 Skrevet 1. september 2014 Trine på Asker og Bærum er knallflink og har orden i sysakene. billigst er sjeldent best. Anonymous poster hash: 60ccb...213
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå