Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #1 Skrevet 1. september 2014 Hvor hendvender jeg meg da? Til gynekologen direkte eller via fastlegen? Anonymous poster hash: 36e7d...23a
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #2 Skrevet 1. september 2014 Fastlegen har jeg gått gjennom, men du kan vel gå til gynokolog om du vil det. Anonymous poster hash: c9879...276
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #3 Skrevet 1. september 2014 Har alltid tatt hos fastlegen Anonymous poster hash: 9542b...561
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #4 Skrevet 1. september 2014 Jeg tar det rett med gynekologen, men jeg tror ikke du kan det om du aldri har vært hos den gynekologen før for da trenger du henvisning. De siste gangene har jeg ringt rett til gynekologen og da har kontordamen spurt om jeg allerede står i pasientregisteret deres, og når jeg har svart bekreftende på det har jeg bare fått time til celleprøve og innvendig ul/kontroll av hele sulamitten (tar ul av livmor, eggledere og eggstokker). Anonymous poster hash: e6b5d...1ff
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #5 Skrevet 1. september 2014 Det bestemmer du sel. Fastlegen er billigere, skal du gå til privat gynekolog uten henvisning så koster det ganske mye mer. Men da får du til gjengjeld en mye grundigere undersøkelse. De bruker ofte ta ultralyd og se at alt er i orden med livmor, eggledere og eggstokker. Fastlegen skraper bare celler, ikke noe mer. Men fort gjort da :-) Anonymous poster hash: 87188...a07
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #6 Skrevet 1. september 2014 Tok via fastlegen:) Anonymous poster hash: 36e7d...23a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå