Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #1 Skrevet 1. september 2014 I vurdering om vi skal kjøpe ny. Kjøpte en fra stormberg ifjor, i str 6 år. Jenta blir 6 i vinter og har ikke vokst så veldig mye i lengde siden ifjor. Liker egentlig å kjøpe nytt utstyr Sko må vi nok kjøpe.. Hva gjør dere? Anonymous poster hash: 57030...b0b
**snuskeluska** Skrevet 1. september 2014 #2 Skrevet 1. september 2014 Hos oss har dressen aldri passet mer enn 1 år. Så vi kjøper ny hvert år. Passer den fortsatt ser jeg ikke vitsen med å kjøpe ny!
gale damen Skrevet 1. september 2014 #3 Skrevet 1. september 2014 Jeg kjøper ny dress fordi ungen har vokst ut av den gamle, ikke kun for å kjøpe ny. Det er en dårlig vane å kjøpe kun for å kjøpe..
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #4 Skrevet 1. september 2014 Vi kjøper ikke nytt hvis det ikke er utslitt eller fravokst. Anonymous poster hash: 50c3a...9c4
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #5 Skrevet 1. september 2014 Hvis den fortsatt passer så blir den tatt i bruk igjen ja. Kjøper relativt dyre uteklær, så jo lenger det kan bli brukt jo bedre. Sko ser jeg litt an, de kan jo ofte bli mer slitte også. Anonymous poster hash: 235b4...289
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. september 2014 #6 Skrevet 1. september 2014 Hvis klærne fortsatt passer og virker så kjøper jeg ikke nytt.
☆☆☆ Skrevet 1. september 2014 #7 Skrevet 1. september 2014 (endret) Kjøper ikkje om vi har ein som framleis er brukbar. Håpar og trur vi ikkje treng vinterdressar i år. Endret 1. september 2014 av ★
Honningmelon Skrevet 1. september 2014 #8 Skrevet 1. september 2014 Stort sett så må de ha nytt hvert år. Men, om det passer fra i fjor kjøper vi ikke nytt. Er ikke noe poeng i å kjøpe bare for å kjøpe.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 1. september 2014 #9 Skrevet 1. september 2014 Yngste har somregel vokst ut av det, eldste bruker opp 2-3 bukser hver sesong. Tror at yngste sin fremdeles passer i år, fordi den var beregnet for flere str, og jeg tror kanskje at eldste også har ei bukse igjen. Men kjøper nok ihvertfall en bukse til til han. Så vi kjøper ved behov.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #10 Skrevet 1. september 2014 Som alle andre her sier, passer dressen fortsatt og ikker er for slitt så bruker vi den et år til. Hvorfor kjøpe bare for å kjøpe? Hva slags signaler sender det? Anonymous poster hash: 45d8c...de2
Chl85 Skrevet 1. september 2014 #11 Skrevet 1. september 2014 Jeg kjøpte didrickson dressen i fjor og den er sydd slik at du kan forlenge armer/ben Så den kan jeg bruke frem til jul på min , også kjøper jeg ny ved januarsalget Kjøper nytt når ting blir for smått eller ødelagt;)
Mamma_til_2 Skrevet 1. september 2014 #12 Skrevet 1. september 2014 Kun om den er for liten eller utslitt!
Mandala Skrevet 1. september 2014 #13 Skrevet 1. september 2014 Bare om jeg må. Men moren min er helt rå på å kjøpe jakker og vinterklær til barna, så de har som regel altfor mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå