Gå til innhold

Slutt å bruk barnevogn på butikken

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvofor må dere ta opp plassen deres med barnevogn hele tiden?. Det blir utrolig trangt for oss andre. Så slutt å blokker veien for oss normale mødre som pleier å bære baybien i armen og la barnevognen stå hjemme!. Det er temmelig irriterende der dere står og blokkerer veien med disse store barnevognene deres. Nei og nei.

Anonymous poster hash: f2ca1...3bc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvofor må dere ta opp plassen deres med barnevogn hele tiden?. Det blir utrolig trangt for oss andre. Så slutt å blokker veien for oss normale mødre som pleier å bære baybien i armen og la barnevognen stå hjemme!. Det er temmelig irriterende der dere står og blokkerer veien med disse store barnevognene deres. Nei og nei.

Butikken er for alle  :laugh:  Hilsen et medlem i barnevogn-mafiaen

Anonymous poster hash: 3a780...172

Skrevet

Nei og nei :)

Hva med oss som går til butikken da? Skal vi bære baby på armen i 5 km?

Skjønner heller ikke forskjellen på barnevogner og handlekurver? De er da ca like store? Eller syns du man skal bære varene i armene også?

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

En barnevogn er vel ikke stort større enn handevogner? Ser ikke problemet! Og neida, jeg gjør det ikke selv, mine er for store for vogn nå ;) Men jeg har full forståelse for at noen ikke orker bære barnet hjemmefra til butikken!

Skrevet

Jeg spaserer til butikken med baby i vogn. Ser ikke helt poenget med å ikke skal kunne ta vogna med meg i butikkene. Der har jeg både sakene mine, og babyen liksom.

Nei du, du får leve med det!

Anonymous poster hash: 1e797...dd7

Skrevet

Tar alltid med barnevogna på storhandelen jeg. Gubben triller handlevogna, jeg triller barnevogna. Gidder ikke å bære babyen, har for dårlig skuldre til deg. Bilstolen passer ikke i handlevogna, dessuten skal jeg ha varer for en hel uke i den. Og den ene vogna som har et slikt babysete, er enten opptatt eller full av andre babyers oppgulp og bollerester, så da blir det barnevogna da! Og når det ikke er storhandel på gang, men jeg mangler melk og brød, da går jeg til butikken. Så du må nok bare irritere deg over at jeg har med meg nåde baby og barnevogn, noen ganger også en masete 2-åring som kommer til å spørre deg om både ditt navn og hvor naboen din er.

Skrevet

Ja, klart jeg slutter fordi DU vil det. Slutt å blande deg i ting du ikke har noe med.

Anonymous poster hash: 59c71...c09

Skrevet

For ikke å snakke om de med rullatorer. De er jo kjempe trege i tillegg. Kommer aldri forbi.

Og hva med de døve, kan ikke si unnskyld eller kremte, de hører jo ikke noe. Bare står der og tar opp plass. Faen asså. 😡

Anonymous poster hash: afd50...f39

Skrevet

hvofor må dere ta opp plassen deres med barnevogn hele tiden?. Det blir utrolig trangt for oss andre. Så slutt å blokker veien for oss normale mødre som pleier å bære baybien i armen og la barnevognen stå hjemme!. Det er temmelig irriterende der dere står og blokkerer veien med disse store barnevognene deres. Nei og nei. Anonymous poster hash: f2ca1...3bc

Haha, du tuller :D

Du bærer "baybien" samtidig som du handler ???? Hørtes jo KJEMPELETTVINT ut :)

Skrevet

Oii oii.... Gå å legg deg og stå opp med det riktige beinet nå da :D

Skrevet

hvofor må dere ta opp plassen deres med barnevogn hele tiden?. Det blir utrolig trangt for oss andre. Så slutt å blokker veien for oss normale mødre som pleier å bære baybien i armen og la barnevognen stå hjemme!. Det er temmelig irriterende der dere står og blokkerer veien med disse store barnevognene deres. Nei og nei. Anonymous poster hash: f2ca1...3bc

Hvis du hadde giddi gå ned 10 kg, hadde det blitt mindre trangt for oss andre!!

Anonymous poster hash: da0fc...099

Skrevet

Da håper jeg du også dropper handlevogn. Det er så irriterende for oss med barnevogn når du står i veien vet du.

Anonymous poster hash: 36c10...9da

Skrevet

Gå og legg deg igjen du.

Så får du forsøke å stå opp på nytt med det andre beinet først.

Lykke til.  :)

Skrevet

Oii oii.... Gå å legg deg og stå opp med det riktige beinet nå da :D

Oi :laugh: , store hjerner tenker likt :P

Skrevet

Jeg syns det er best om alle andre går ut av butikken når jeg er der for å handle. Mye bedre plass til barnevognen og meg selv. Dessuten så glemmer jeg stadig vekk hva jeg skal ha og går frem og tilbake for å hente.Enklere dersom det ikke står noen i veien. 

:fnise:

Alternativt kan man jo bestille varer levert hjem dersom det er plagsomt at andre har med barnevogn i butikken. 

Skrevet

For ikke å snakke om de med rullatorer. De er jo kjempe trege i tillegg. Kommer aldri forbi.

Og hva med de døve, kan ikke si unnskyld eller kremte, de hører jo ikke noe. Bare står der og tar opp plass. Faen asså. 😡

Anonymous poster hash: afd50...f39

Ja, og så de blinde, veiver der med blondestokken. Og de tykke, tar altfor mye plass mellom hyllene. Og de tynne, irriterer bare oss tykkere med sine tomme kurver. Og de gamle, de går jo så sakte. For ikke å snakke om de som i det hele tatt har med seg barn på butikken, de skriker og bærer seg. Og de med gretne gubber, skikkelig irriterende. Og de som har glemt å ta en dusj. Nei - butikkene er IKKE for mennesker med noen som helst avvik. De er faktisk kun for roboter, sånne som deg HI?

For en fullstendig absurd ting å hevde. Hvordan mener du spedbarnsforeldre skal handle???? Vet ikke om jeg skal la meg sjokkere eller underholde av dette innlegget..

Anonymous poster hash: 57fe2...82e

Skrevet

Baby skal vel helst være hjemme mens man handler så slipper den all den unødvendige stimuli fra omverden og man slipper barn som suttrer og hyler! Det hadde vært noe det og kunne handle i fred.

Skrevet

Obs, unnskyld! Fra nå av får babyen vente utenfor butikken. Kan jo alltids ha henne å bånd og knyte det fast rundt en stolpe.

Skrevet

særlig

Anonymous poster hash: bfc48...27d
Skrevet

Og hvorfor må dere ta opp plassen med de store handlevognene deres? Det blir utrolig trangt for oss andre! Så slutt å sperr veien for oss normale folk som bare bruker liten kurv og la den store handlevogna stå igjen utenfor! Det er skikkelig irriterende. Aaargh!

Anonymous poster hash: d7b65...9de

Skrevet

Hehe:)

Anonymous poster hash: aa141...132

Skrevet

Matvarebutikker er greit, men prøv å få parkert den digre vogna litt til siden i mindre klesbutikker ol. Duikke ha krapylet og vogna med innom alle klesstativer og hyller!

Anonymous poster hash: de340...ab2
Skrevet

Helt klart logisk når du sier det sånn HI. Neste gang skal ungene få stå i bånd ute sammen med hundene, det er jo super praktisk og veldig plass sparende.

Men seriøst hi, hvis du ikke kommer forbi en barnevogn i butikken må du kanskje se deg i speilet. Kanskje er det midjen din som har skylden å ikke barnevogna 😊

Skrevet

Takk for en god latter damer:) trenger det etter en intens dag (planleggingsdag i barnehagen.) og ja, det innebar tur til matbutikken med barnevogn og en gal fireåring.

Miljøvennlig at vi går til butikken med vogn vet du!

Anonymous poster hash: 534d0...93c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...