Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #1 Skrevet 1. september 2014 Jenta mi på 9 mnd fant nettopp ut at jafs menyen smakte veldig godt, spist opp nesten hele den ene siden. Er dette farlig? Gudene vet hvordan den havnet oppi lekegrinda hennes ;S Anonymous poster hash: f9920...64e
☆☆☆ Skrevet 1. september 2014 #2 Skrevet 1. september 2014 Mine har også skaffa seg litt "fibertilskot" her og der, for ikkje lenge sida åt minsta eit halvt takkekort. Må innrømme eg ikkje vart spesielt bekymra, sjølv om eg prøvar å minimere denne delen av kosthaldet.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #3 Skrevet 1. september 2014 Går nok bra. Mini her spiste en neve Nabby perle . Men de kom heldigvis ut igjen ! Anonymous poster hash: 13192...7c6
BareMas Skrevet 1. september 2014 #4 Skrevet 1. september 2014 For et par år siden kom trønderavisa med en svært velsmakende utgave. Tror nok de fleste småbarn synes aviser og brosjyrer er fristende og bare måå smake litt, finnes verre ting de kan putte i munnen
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #5 Skrevet 1. september 2014 Bare hun ikke spiste siden hvor de reklamerte for brus og pommes frites så. Sååå mye raffinert sukker, farlig akrylamid og stivelse i de produktene, vet du. Anonymous poster hash: 13a3b...ad4
Gjest beef sister Skrevet 1. september 2014 #6 Skrevet 1. september 2014 Jeg tar meg selv i å gjøre det samme fra tid til annen, er fortsatt like frisk. Går nok helt fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå