Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #1 Skrevet 1. september 2014 Jeg har ikke blitt bett i en bursdag å er lei meg.. Alle i gjengen er bett bare ike meg. Jeg har ringt å ringt vennina mi men hun tar ike telefonen:( Jeg skjøner ingen ting jeg? Jeg ville bake kake å. Anonymous poster hash: 4df10...de1
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #2 Skrevet 1. september 2014 Hva kan jeg gjøre? Anonymous poster hash: 4df10...de1
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #3 Skrevet 1. september 2014 Troll? Anonymous poster hash: cbd1d...b9a
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #4 Skrevet 1. september 2014 Ikke troll. Jeg vet ike hva jeg kan gjøre å hva som de tenker. Anonymous poster hash: 4df10...de1
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #5 Skrevet 1. september 2014 Troll?Anonymous poster hash: cbd1d...b9a Fordi det er mange skrivefeil og en spesiell forespørsel? For å være helt ærlig, dette er ikke for å støte eller være ufin, så tror jeg hi stiller svakt sosialt sett, både med tanke på evnen til å se andre og seg selv. Det er en årsak til at hi ikke blir invitert i bursdag og jeg kan godt forstå at det er trist og leit. Og at du hadde lyst til å bake kake var en utrolig fin tanke. Jeg tror rett og slett du må la det ligge denne gangen. Kanskje ikke disse menneskene er de rette vennene for deg? Anonymous poster hash: a7de1...76f
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #6 Skrevet 1. september 2014 De er vener fra barne skolen. Vi har lekt sammen i alle år å vi har kosa oss. Jeg har ringt ale og spurt hvorfor jeg ike får komme. Ingen tar telefon. Jeg er ikke dom. Jeg har gått på skole jeg. Anonymous poster hash: 4df10...de1
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #7 Skrevet 1. september 2014 De er vener fra barne skolen. Vi har lekt sammen i alle år å vi har kosa oss. Jeg har ringt ale og spurt hvorfor jeg ike får komme. Ingen tar telefon. Jeg er ikke dom. Jeg har gått på skole jeg. Anonymous poster hash: 4df10...de1 Trollinnlegg!!!!! Anonymous poster hash: 4fece...664
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #8 Skrevet 1. september 2014 Troll?Anonymous poster hash: cbd1d...b9a Fordi det er mange skrivefeil og en spesiell forespørsel? For å være helt ærlig, dette er ikke for å støte eller være ufin, så tror jeg hi stiller svakt sosialt sett, både med tanke på evnen til å se andre og seg selv. Det er en årsak til at hi ikke blir invitert i bursdag og jeg kan godt forstå at det er trist og leit. Og at du hadde lyst til å bake kake var en utrolig fin tanke. Jeg tror rett og slett du må la det ligge denne gangen. Kanskje ikke disse menneskene er de rette vennene for deg? Anonymous poster hash: a7de1...76f Ja, sorry :-) Anonymous poster hash: cbd1d...b9a
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #9 Skrevet 1. september 2014 Fru Åsta er tilbake? Anonymous poster hash: c4ca0...880
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #10 Skrevet 1. september 2014 Jeg vet ike hva jeg gjør får noe feil? Jeg er et godt menneske å pleier og være gått likt. Jeg har dysleksi. Derfor skivefeil. Kanskje jeg hår såret dem. Jeg er bare veldig trist å gråter mase nå. Anonymous poster hash: 4df10...de1
Edelweis Skrevet 1. september 2014 #11 Skrevet 1. september 2014 Godt en plass og gått en annen plass. Sorry men her lukter det troll!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå