Gå til innhold

Huff, hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt vanvittig forelsket i en god venn av meg, han utfyller meg og gjør meg til et mere positivt og glad menneske. Han er rett og slett fantastisk, men så kom da dagen der vi ble mere intime og jeg hadde jo selvsagt gledet meg stort og hadde jo forventninger som at vi faktisk skulle ha sex. Det derimot skjedde ikke....han fikk ikke ereksjon...jeg ble veldig paff og prøvde jo så godt jeg kunne å gjøre ting godt for ham men det gikk ikke, vi holdt på i mange timer, men ingenting funket. Han kunne fortelle at dette bestandig har skjedd han med tidligere jenter og at han er veldig nervøs og redd for å ikke prestere bra nok. Han fortalte også at han ikke syntes noe om å få en blow job, men etter hvert så prøvde jeg meg fram og fikk lov og han syntes det var godt, men alikevel....ingen ereksjon. Hva i al verden skal jeg gjøre? kommer jeg ikke til å kunne ha fantastisk sex med mannen jeg er forelsket i?? :( hjelp...

Anonymous poster hash: 9f62e...f1f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi han tid og ikke press på!

Du høres masete ut og dette går seg til.

Anonymous poster hash: a3b72...0f3

Skrevet

Han har nok prestasjonsangst. Gi ham tid. Har du spurt om han klarer det alene? Da vil det jo bety at det ikke noe galt med utstyret. Ekte impotens derimot hadde vært en dealbreaker for meg.

Skrevet

Det er faktisk mange menn som ikke får det til første gang - spesielt hvis jenta/dama betyr mer for dem. Da kommer prestasjonsangsten frem, de blir nervøse og de tenker, og jo mer de tenker jo mindre futt blir det i lillemann.

Jeg tror det dummeste man som dame da gjør er å ta det personlig eller gjøre noe stort ut av det.

So what, han fikk den ikke opp der og da. Ingen big deal.

Dere bestemmer dere bare for å kose neste sammen, skjer det noe mer så skjer det, hvis ikke så er det jo godt å bare være nær inntil dere blir trygge nok på hverandre.

Hvis det er prestasjonsangst og nervøsitet som hemmer ham så vil det være mye opp til deg, HI, hvor godt du greier å trygge ham, ikke stresse med det, gi ham bekreftelse på hvor flott du synes han er og at det er godt for deg å bare være nær ham. Tygg i deg din egen seksuelle frustrasjon og ha litt tålmodighet.

Jeg har vært borti et par slike. De har vist seg å være gode og utholdende elskere når de bare kom over hemningene de hadde den første gangen. Så det er håp :)

Så er dette noe han bruker å oppleve med nye seksualpartnere, da hadde jeg tatt det helt med ro, for det kommer han over :)

Hvis dette mot formodning er et problem han også har med en partner han har et fast forhold til, da kan han gjerne ta seg en tur til legen, for uskyldige problemer kan være årsak til det, og ikke minst mye av det er enkelt å gjøre noe med.

Anonymous poster hash: 20bf3...1f7
Skrevet

Tusen takk for svar, jeg ble vel bare litt paff : ) Aldri opplevd det før : ) Hi

Skrevet

Herlighet, gi mannen tid!

Anonymous poster hash: bddbd...b29
Skrevet

Prestasjonsangst:) det kommer til å gå seg til. Ikke stress han :) ligg sammen, kos ta på deg selv og la han kjenne hvor våt du er..men ikke press han :)

Anonymous poster hash: e1dc7...987

Skrevet

Hva får dere til å tro at jeg presser på? Han er mannen jeg virkelig ønsker å være med og jeg ønsker ikke at han skal føle seg verken presset eller ubekvem med meg. Jeg ble jo også litt bekymret da han sa at han aldri har kommet under sex før, eneste er når han har gjort det selv. Jeg er tålmodig i bøtter og spann, men er litt engstelig i samme slengen. Så dere som sier at jeg er masete og skal gi ham tid, tenk litt over hva jeg måtte føle når jeg aldri har opplevd lignende. Han er hele min verden og jeg ønsker ham kun det beste, og meg selv selvsagt. Det går seg vel til : ) Hi

Skrevet

Skjønner godt at du er bekymra jeg, men hold det for deg selv så du ikke gjør han enda mer nervøs ;) Husker mannen min kom med en gang de første gangene vi hadde sex, han var såå flau. Nå holder han ut så lenge han vil, så var nok nervøsiteten som tok han også. Lykke til!

Anonymous poster hash: 342bb...90d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...