Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #1 Skrevet 1. september 2014 Jeg gjorde det på vei hjem fra jobb en gang, utenfor inngangsdøra. Huff og huff. Glemte å gå på do før jeg dro, etter en meget hektisk dag. Eneste gangen heldigvis! (siden barndommen) Anonymous poster hash: 65ce3...746
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #2 Skrevet 1. september 2014 Var det en flause? Anonymous poster hash: c0281...878
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #3 Skrevet 1. september 2014 Flaut og flaut. Jeg har epilepsi, hadde et anfall på jobb som heldigvis gikk over av seg selv, trengte altså ikke ambulanse. Men ikke kult å tisse på seg da heller, selv om det er helt normalt. Siden den gang har jeg alltid skiftetøy for å si det slik. Anonymous poster hash: dc3a1...938
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #4 Skrevet 1. september 2014 Tissa på meg på barsel dagen etter fødsel. Kjente ikke en gang at det skjedde før jeg var klissklass våt. Blei ikke så flau, blei mere overraska faktisk. Men nå er alt i orden igjen. Anonymous poster hash: 35c5c...12b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå