Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #1 Skrevet 1. september 2014 Stor underholdning å se galskap i fritt fall https://www.facebook.com/groups/172731152807350/ Anonymous poster hash: adc56...e37
Gjest Skrevet 1. september 2014 #2 Skrevet 1. september 2014 Sitter å måper over ordforrådet hans jeg!
PrinsesseHengepupp Skrevet 1. september 2014 #3 Skrevet 1. september 2014 Woooow..... Og de lurer i fullt alvor på hvorfor barna er blitt tatt hånd om av andre...?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #4 Skrevet 1. september 2014 Herregud.... Noen burde VIRKELIG vært beskyttet mot seg selv. Og hvorfor er den gruppen egentlig åpen???? Hjelpes. Anonymous poster hash: 82586...bfe
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #5 Skrevet 1. september 2014 De burde nesten vært beskyttet mot seg selv vettu. Men er en av disse som herjer her inne må også. Les blandt annet de seneste par trådene som omhandler barnevern. En kaller jo seg selv for barnevernmotstander. Anonymous poster hash: 3bdcd...360
Sint naken biltyv Skrevet 1. september 2014 #6 Skrevet 1. september 2014 Får ikke lest fordi jeg ikke har facebook... Kan noen gi meg et lite utdrag?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #7 Skrevet 1. september 2014 Fyren er splitter pine gæærn. Har lest litt der inne før, han mangler det meste. Anonymous poster hash: d569a...ea7
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #8 Skrevet 1. september 2014 Altså. Jeg kjenner en del SMARTE mennesker som rett og slett sliter med å uttrykke seg skriftlig. Denne Løvetann er ikke en slik person, han er bare veldig dum, skremmende dum. Får en sekt følelse med han. Og det nektet av en kjæreste da, gi meg styrke. Anonymous poster hash: c963c...28a
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #9 Skrevet 1. september 2014 Ja og nå skal ALLE som "liker" det F.K har skrevet, blokkeres. :-P minner mer om en sekt-type ja, tåler ikke at andre har en annen mening. Anonymous poster hash: 00f99...d85
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #10 Skrevet 1. september 2014 Veldig merkelig at en mann med så kontroll over temperamentet sitt og sånn toleranse for andre menneskers meninger ikke får beholde barna sine! Fristende å lage en falsk fb-profil og virkelig ruske opp litt der inne. De kan da ikke for alvor tro at Staten selger barn på åpen gate for 480 000 kr!!! Anonymous poster hash: 5bfac...a6a
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #11 Skrevet 1. september 2014 Får ikke lest fordi jeg ikke har facebook... Kan noen gi meg et lite utdrag? "B.V er Norges svar på tidligere østtyske Stasi" "Enkelte her inne står i ledtog med disse fra barnevernet som kommer inn her for å skape uro og for å øddelegge for denne gruppen. Fordi denne gruppen er stor. Med over 5000 medlemmer, så begynner de å kjenne presset. Og de er livredde for at sannheten skal komme ut til folket." "Hold kjeften din jeg er vokst opp under barnevernet i motsetning til deg din gjennomsnittlige drittsekk så vet jeg hva jeg snakker om så dra deg ut herfra jeg sier det som Admin på denne gruppa kom deg ut! " "Nå er det snart på tide enkelte her inne legger av den påtatte korektheten, kan en spade for en spade. Få bort det javla barnevernet." "Herregud er det depresjonens dag i dag. Barnevern ser dere hvilke depresjoner dere påfører det norske folk. Tenk hvilken helse messig gevinst det er for Helse Norge å få lagt ned barnevernet?" "vi må vise nazistene,at vi ikke gir opp/godtar deres galskap. de vil/skal aldri få knekke oss/rettferdigheten eller våre barns rett. deres rett til å ha en mor og far" Osv for å si det mildt da... Anonymous poster hash: 64e4d...3fd
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #12 Skrevet 1. september 2014 Han gjør akkurat det han beskylder barnevernet for å gjøre. Rart at han ikke ser det selv..... Anonymous poster hash: adc56...e37
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #13 Skrevet 1. september 2014 Ja, og dette er jo ikke det verste en gang!!! :-P Det er så tydelig at de ikke veit hva de prater om engang, ikke når det gjelder sin egen sak heller tror jeg! Staten selger nok barn ja.. :-P Anonymous poster hash: 00f99...d85
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #14 Skrevet 1. september 2014 Han gjør akkurat det han beskylder barnevernet for å gjøre. Rart at han ikke ser det selv..... Anonymous poster hash: adc56...e37 Og det er sikkert derfor han har sak mot barnevernet, fordi han ikke kan se sine egne feil..? Eller var det slik at han alltid hadde rett.... Hmm.. :-P Anonymous poster hash: 00f99...d85
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #15 Skrevet 1. september 2014 Han gjør akkurat det han beskylder barnevernet for å gjøre. Rart at han ikke ser det selv..... Anonymous poster hash: adc56...e37 Og det er sikkert derfor han har sak mot barnevernet, fordi han ikke kan se sine egne feil..? Eller var det slik at han alltid hadde rett.... Hmm.. :-P Anonymous poster hash: 00f99...d85 Han har ALLTID rett. ALLE som er uenig er gale og må sensureres bort, samtidig som han snakker så høyt om ytringsfrihet og rettigheter. Mannen er spik spenna...... Anonymous poster hash: adc56...e37
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #16 Skrevet 1. september 2014 Jeg har selv bodd under barnevernet som barn. Og hadde mine foreldre gjort som han hadde jeg skammet meg !! Han må være gal !! Anonymous poster hash: 22e28...e9a
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #17 Skrevet 1. september 2014 Grøss sier bare jeg. Skal aldri skrive noe der ihvertfall! Anonymous poster hash: bd7fa...c29
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 1. september 2014 #18 Skrevet 1. september 2014 Har lest endel der inne siden forrige tråd. Sitter bare å rister på hodet somregel.. Duverden for en gjeng med lite selvinnsikt. Veldig trist egentlig.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #19 Skrevet 1. september 2014 GALSKAP!!! Mannen er kjempeskummel. takk Gud for det finnes et barnevern!!!! Anonymous poster hash: b7ca7...eea
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #20 Skrevet 1. september 2014 Er visst en der som ønsker gransking av de som støtter barnevernet, i det offentlige :-P Og ei anna blir visst stevne for retten om ho ikke svarer på et spørsmål.. Ja de er jo litt spesielle der! Anonymous poster hash: 00f99...d85
ærlig talt Skrevet 1. september 2014 #21 Skrevet 1. september 2014 Jeg blir litt bekymret over at slike folk er ute i samfunnet! Ikke bare selveste Løvetann som virker gal Hvorfor har de egentlig denne gruppa åpen?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #22 Skrevet 1. september 2014 Fordi da kan alle som er spioner for barnevernet se hvor elendig jobb de gjør. Visstnok. :-) Anonymous poster hash: 00f99...d85
PrinsesseHengepupp Skrevet 1. september 2014 #23 Skrevet 1. september 2014 Jeg blir litt bekymret over at slike folk er ute i samfunnet! Ikke bare selveste Løvetann som virker gal Hvorfor har de egentlig denne gruppa åpen? Ironisk nok tror jeg tanken bak åpen gruppe er for at folk flest skal få innblikk i galskapen barnevernet bedriver
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #24 Skrevet 1. september 2014 Lurer litt på hvordan endringer de ønsker seg når de tydeligvis er tilhengere av sensur og nekt av meningsytring. Dialog og debatt liker de heller ikke (med få hederlige unntak, som ender opp som utestengt og blokkerte i gruppa) fan av. Diktatur er visst måten alt skal gjøres på. Herrefred for en gjeng! Anonymous poster hash: adc56...e37
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #25 Skrevet 1. september 2014 Jeg blir litt bekymret over at slike folk er ute i samfunnet! Ikke bare selveste Løvetann som virker gal Hvorfor har de egentlig denne gruppa åpen? Ironisk nok tror jeg tanken bak åpen gruppe er for at folk flest skal få innblikk i galskapen barnevernet bedriver Gruppen er et perfekt eksempel på hvorfor vi trenger et barnevern, og et sterkere barnevern, i Norge. Anonymous poster hash: adc56...e37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå