Gå til innhold

Mitt barn blir lett ett offer :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, jeg vet ikke hvor jeg skal begynne......

I bhg hadde han de eldste guttene etter seg, kom ofte hjem med blåmerker.

Når han begynte på skolen ble ting verre! 

Har stille rolig gutter som ikke synes sloss leker lett for å blir mobbet?

Han tar buss til skolen, nå har en annen gutt som tar buss med han begynt å slå han i hodet på bussen, sønnen min sier at han sier ifra men gutten stopper ikke, denne gutten går på en annen skole enn sønnen min så sønnen min kjenner ikke til denne gutten fra før.

i morgen tenkte jeg at jeg skulle sette meg på bussen, noen rader bak gutten min og følge med, å snakke til gutten som er etter sønnen min om han gjør noe.

Men forverrer jeg situasjonen da? Har snakket med sønnen min og han vil at jeg skal gjøre dette.

Skolen sier sønnen min er en rolig gutt, men likevel får han andre etter seg :(

spesielt en i pararell klassen, skolen sier dem tar tak i dette, men det har ikke blitt bedring, å nå går de i 2 klasse, det har vært sånn siden de begynte i 1 klasse.

skal jeg ta kontakt med foreldrene eller skal jeg kreve at skolen ordner opp?

det har ikke vært like ille hele tiden, det er i perioder, så det er ikke sånn at sønnen min er redd eller noe. han synes det egentlig er mest slitsomt, å han skal ikke ha det sånn! INGEN skal få skade eller mobbe mitt barn uten at det nå blir konsekvenser, nå er det nok! 

Noen råd?

Hva gjør jeg? 

Anonymous poster hash: 73578...775
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør kreve at skolen gjør noe med dette.

Synes det var en god ide at du blir med på bussen og observerer. Skulle det ikke gi seg, prat med buss sjåføren eller buss selskapet, så kanskje de kan holde et øye med det, og gi beskjed til denne gutten at stopper han ikke, må han gå av bussen. At sønnen din sitter foran i bussen.

Ellers har jeg ikke så mange råd. Jeg har selv en veldig rolig forsiktig gutt, som går i 2. klasse. Her så har blitt venner med de andre rolige guttene, så de er 4 gutter som ofte leker med hverandre. Ellers starter sønnen min på taekwondo med en av de andre rolige guttene, dette for å gi de litt bedre selvtillitt og mestringsfølelse. Og i verste tilfelle, kunne forsvare seg hvis de havner i en sånn situasjon senere.

Anonymous poster hash: 6174a...c75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...