Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #1 Skrevet 1. september 2014 Jeg har den værste hodepinen og ikke smertestillende hjemme med unntak av en pakke med 250mg stikkpiller for barn. Kan jeg feks ta 4 stk. Vil det da tilsvare 2 stk 500mg tabletter? Anonymous poster hash: d30ad...e64
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #3 Skrevet 1. september 2014 Takker for svar. Har nå vært å tatt de. Slenger meg på benken og håper de virker. Anonymous poster hash: d30ad...e64
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #4 Skrevet 1. september 2014 Fantastisk! Vaknet nå og hodepinen er helt borte Har aldri hatt så god efekt av paracet før. Nå lurer jeg selvsagt på om det er tilfeldig eller om det er stikkpillene virker bedre på meg en tabletter. Uansett nå skal gjøre litt husarbeid, og det trengs. Anonymous poster hash: d30ad...e64
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #5 Skrevet 1. september 2014 Ta deg en bolle og forsvinn med stikkpillefetisjen din! Dukker opp med jevne mellomrom! Anonymous poster hash: d5c0c...041
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå