Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #1 Skrevet 31. august 2014 For at jeg får meg ny jobb snart. At en av de mange jobbene jeg har søkt på vil ha meg. Jeg ber til høyere makter å få napp på ny jobb snart! Jeg orker ikke mer mobbing, ekskludering m.m :'( Anonymous poster hash: d4d9b...dea
Marriet Skrevet 31. august 2014 #3 Skrevet 31. august 2014 Jeg krysser fingrene! Kryssa fingrene går og for en annen sak og det funka, så her er der gode odds
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #4 Skrevet 31. august 2014 Takk. Jeg håper virkelig Anonymous poster hash: d4d9b...dea
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #5 Skrevet 31. august 2014 Sist vi krysset fingrene for ei her inne så gikk det slik hun ønsker - håper det går slik for deg også! Vet hvor tøft det er å stå i en jobb der det er slikt. Klem og kryssssssss!!! Anonymous poster hash: 91168...3b2
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #6 Skrevet 1. september 2014 Krysset! Jeg hadde det slik, fikk ny jobb og VIPS LML ! Som en ny verden! Var småsyk hele tiden i den forrige, nå har jeg spist to doc så er det over! Trivsel har så mye å si! Lykke til! Anonymous poster hash: a8e17...f48
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #7 Skrevet 1. september 2014 Jeg skal søke på den nye jobben nå. Håper virkelig virkelig virkelig! Jeg MÅ få ny jobb og det er drømmejobben jeg søker på nå Anonymous poster hash: d4d9b...dea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå