Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #1 Skrevet 31. august 2014 Har en forferdelig sinnarynke i panna. Jeg ser sintere og sintere ut for hver dag Tenker mer og mer på å ta botox, men bor i en liten bygd i indre Troms. Finnenes, evt Narvik er to byer som jeg kan dra til for å gjøre dette.... Men er redd for at klinikkene ikke er like profesjonelle som de sørpå (eller i andre større byer er)? Er det noen som har erfaring med dette - Finnsnes eller Narvik? Anonymous poster hash: 5fc35...f7f
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #2 Skrevet 31. august 2014 Hvem på Finnsnes tilbyr botox? Hudpleier1 (Maria) er dyktig dersom det er hos henne. Ellers aner jeg ikke. Har du sjekket Harstad/Tromsø? Vil tro du har større sjangs der. Anonymous poster hash: b9a7c...ac2
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #3 Skrevet 1. september 2014 En hjelpepleier har strengt tatt ikke lov å sette botox injeksjoner selv om jeg tviler ikke på at det finnes de som gjør det. Anonymous poster hash: c8937...cd9
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #4 Skrevet 1. september 2014 En hjelpepleier har strengt tatt ikke lov å sette botox injeksjoner selv om jeg tviler ikke på at det finnes de som gjør det. Anonymous poster hash: c8937...cd9 Mente selvfølgelig hudpleier. Anonymous poster hash: c8937...cd9
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #5 Skrevet 1. september 2014 En hjelpepleier har strengt tatt ikke lov å sette botox injeksjoner selv om jeg tviler ikke på at det finnes de som gjør det. Anonymous poster hash: c8937...cd9 Jeg aner ikke om de gjør det, ei heller hva de som jobber der har som utdannelse, men det er det eneste stedet der som kan tenkes å drive med slikt. Vil egentlig tro man må minst til Tromsø, om ikke lengre for å få botox. Anonymous poster hash: b9a7c...ac2
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #6 Skrevet 1. september 2014 En hjelpepleier har strengt tatt ikke lov å sette botox injeksjoner selv om jeg tviler ikke på at det finnes de som gjør det. Anonymous poster hash: c8937...cd9 Jeg aner ikke om de gjør det, ei heller hva de som jobber der har som utdannelse, men det er det eneste stedet der som kan tenkes å drive med slikt. Vil egentlig tro man må minst til Tromsø, om ikke lengre for å få botox. Anonymous poster hash: b9a7c...ac2 Ok men det Bør du sjekke ut. Det er kun sykepleier eller lege som har lov til å sette disse injeksjonene. Holder selv på med videreutdanning i dermatologi(er sykepleier i bunn) og vi lærere blant annet å sette injeksjoner som botox og filler. Jeg ville ikke stolt på en hudpleier som helt sikkert kun har et 1 dagers kurs på injeksjon (et kurs hun helt sikkert ikke skulle ha Vært på engang). Velger du alikevel å gå til henne så ville jeg undersøkt og spurt henne hvilken lege som var ansvarlig for hennes utførelse. Alle sykepleiere er pliktig til å ha en lege som står ansvarlig og som i tillegg skriver ut dette legemiddelet på resept. Så finn ut av hvilken lege hun har bak seg. Kan Hynnekleiv gå god for det så hadde jeg holdt meg langt unna. Anonymous poster hash: c8937...cd9
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #7 Skrevet 1. september 2014 En hjelpepleier har strengt tatt ikke lov å sette botox injeksjoner selv om jeg tviler ikke på at det finnes de som gjør det. Anonymous poster hash: c8937...cd9 Jeg aner ikke om de gjør det, ei heller hva de som jobber der har som utdannelse, men det er det eneste stedet der som kan tenkes å drive med slikt. Vil egentlig tro man må minst til Tromsø, om ikke lengre for å få botox. Anonymous poster hash: b9a7c...ac2 Ok men det Bør du sjekke ut. Det er kun sykepleier eller lege som har lov til å sette disse injeksjonene. Holder selv på med videreutdanning i dermatologi(er sykepleier i bunn) og vi lærere blant annet å sette injeksjoner som botox og filler. Jeg ville ikke stolt på en hudpleier som helt sikkert kun har et 1 dagers kurs på injeksjon (et kurs hun helt sikkert ikke skulle ha Vært på engang). Velger du alikevel å gå til henne så ville jeg undersøkt og spurt henne hvilken lege som var ansvarlig for hennes utførelse. Alle sykepleiere er pliktig til å ha en lege som står ansvarlig og som i tillegg skriver ut dette legemiddelet på resept. Så finn ut av hvilken lege hun har bak seg. Kan Hynnekleiv gå god for det så hadde jeg holdt meg langt unna. Anonymous poster hash: c8937...cd9 Hvorfor i alle dager skal JEG sjekke det ut? Greit jeg prøver å være hjelpsom her, men hallo. Jeg nevner det eneste stedet i området som kan, muligens, kanskje, tenkes å utføre en behandling, basert kun på at jeg med sikkerhet vet at det ikke finnes andre steder som tilbyr dette. Har selvsagt ingen som helst planer om å benytte meg av botox, enten det er her eller i Hollywood. Så nei, det er ikke mitt ansvar å sjekke det ut. Det får hun som spurte gjøre selv. Anonymous poster hash: b9a7c...ac2
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #8 Skrevet 1. september 2014 En hjelpepleier har strengt tatt ikke lov å sette botox injeksjoner selv om jeg tviler ikke på at det finnes de som gjør det. Anonymous poster hash: c8937...cd9 Jeg aner ikke om de gjør det, ei heller hva de som jobber der har som utdannelse, men det er det eneste stedet der som kan tenkes å drive med slikt. Vil egentlig tro man må minst til Tromsø, om ikke lengre for å få botox. Anonymous poster hash: b9a7c...ac2 Ok men det Bør du sjekke ut. Det er kun sykepleier eller lege som har lov til å sette disse injeksjonene. Holder selv på med videreutdanning i dermatologi(er sykepleier i bunn) og vi lærere blant annet å sette injeksjoner som botox og filler. Jeg ville ikke stolt på en hudpleier som helt sikkert kun har et 1 dagers kurs på injeksjon (et kurs hun helt sikkert ikke skulle ha Vært på engang). Velger du alikevel å gå til henne så ville jeg undersøkt og spurt henne hvilken lege som var ansvarlig for hennes utførelse. Alle sykepleiere er pliktig til å ha en lege som står ansvarlig og som i tillegg skriver ut dette legemiddelet på resept. Så finn ut av hvilken lege hun har bak seg. Kan Hynnekleiv gå god for det så hadde jeg holdt meg langt unna. Anonymous poster hash: c8937...cd9 Hvorfor i alle dager skal JEG sjekke det ut? Greit jeg prøver å være hjelpsom her, men hallo. Jeg nevner det eneste stedet i området som kan, muligens, kanskje, tenkes å utføre en behandling, basert kun på at jeg med sikkerhet vet at det ikke finnes andre steder som tilbyr dette. Har selvsagt ingen som helst planer om å benytte meg av botox, enten det er her eller i Hollywood. Så nei, det er ikke mitt ansvar å sjekke det ut. Det får hun som spurte gjøre selv. Anonymous poster hash: b9a7c...ac2 Hjelpes slapp av da. Jeg trodde du var h.i Anonymous poster hash: c8937...cd9
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #9 Skrevet 1. september 2014 Hehe. Jeg tror jeg gjør dette i Oslo, jeg.... Kan man bare bestille time på telefon? Hvor burde jeg bestille? Anonymous poster hash: 5fc35...f7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå