Gå til innhold

Hvor mye betale trillejente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye er det vanlig å betale ei trillejente for ca 1,5 time??

Aner virkelig ikke hva som er grei pris. Antar at tidene har endret seg siden jeg gikk på ungdomsskolen. Da fikk man gjerne en femtilapp av de rauseste foreldrene.

Anonymous poster hash: 01837...3ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye er det vanlig å betale ei trillejente for ca 1,5 time??

Aner virkelig ikke hva som er grei pris. Antar at tidene har endret seg siden jeg gikk på ungdomsskolen. Da fikk man gjerne en femtilapp av de rauseste foreldrene.

150-200? 100 i timen 😊 Er jo skattefrie penger rett i hånda, så grei betaling det?
Skrevet

Takk for svar! Noen flere?:)

Skrevet

Aner ikke, men 50-100 kr pr time må vel være ok? For noen år siden fikk jeg 30 kr timen for å trille tvillinger, og 200-500 for å ha de en kveld, alt etter hvor mange timer det ble. 

Anonymous poster hash: 62ffe...850
Skrevet

Her i bygda er timesbetalingen 30 kr. Jeg syns det er litt lite, fikk 20 kr selv og det er snart 20 år siden, så ville ha gitt minst 50 kr.

1.5 timer for en ungdomskoleelev tenker jeg 100 er ok. Men ville ha spurt henne hva som var vanlig. 

Skrevet

Betaler 50 kr timen :)

Anonymous poster hash: 96266...eb1

Skrevet

Vi har passejente til vår 4 åring. Hun passer hn hver lørdag 1,5 time. Hun får 50 kr pr lørdag. Hun er 13 år.

Vår 2 åring er den en 10.åring som passer, hun passer 2 timer hver lørdag og får 100 kr hver 3.lørdag. Men tenker på å begynne å betale henne 100 annenhver lørdag. Kanskje vi er litt gniene? Men jentene har frivillig kommet på døra og spurt om å få passe ungene og ingen tvinger dem å komme hit hver lørdag

Anonymous poster hash: 826a5...052

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...