Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #1 Skrevet 31. august 2014 Men hvor fort kan man merke graviditetssymptomer? Merket eggløsning denne gangen, da jeg hadde veldig vondt.. Hadde sex, og dagen etter merket jeg at jeg var så øm i brystvortene.. De har så og si vært følelsesløse etter amming, sååååå.. Haha. Hørtes helt teit ut. Men må spørre!! Er ikke planlagt!!;D Anonymous poster hash: 68103...baa
PrinsesseHengepupp Skrevet 31. august 2014 #2 Skrevet 31. august 2014 Overhodet ingen som helst mulighet for at det er et symptom som kan knyttes til graviditet så tidlig nei. For å få symptomer må man ha begynt å produsere HcG, og det skjer ikke før det befrukta egget er festet i livmoren. Noe som tar en drøy uke i de fleste tilfeller. Så går det gjerne både en uke eller to før nivået av HcG blir så høyt at det kan: 1: gi positivt utslag på en test, og 2: gi utslag i form av svangerskapstegn.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #3 Skrevet 31. august 2014 Tuuusen takk for svar!!!😊😊😊 Anonymous poster hash: 68103...baa
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #4 Skrevet 31. august 2014 Tja.... i teorien er jeg enig med prinsessen, men min opplevelse var litt anderledes. Var overbevist om at jeg hadde hatt eggløsning nesten en uke før jeg hadde sex. To døgn etter jeg hadde sex begynte jeg å få en hel rekke symptom. Jeg slo det fra meg, for det er jo umulig å bli gravid bare av sex flere dager etter eggløsning. Jeg ble kvalm, ømme brystvorter, ømme bryst, m.m.... Kvalme så jeg brakk meg kom også før jeg testet tre dager før ikm. Og joda, jeg var gravid. Skal sies at bortsett fra kvalmen og de ømme brystvortene så har jeg hatt "alle" symptomer uten å være gravid også et par ganger. Anonymous poster hash: 2e01d...763
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #5 Skrevet 31. august 2014 Her kom mensmurringene bare timer etter vi hadde sex... Og jeg var gravid. Hadde sex ved el. Anonymous poster hash: ff8d2...85f
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #6 Skrevet 31. august 2014 Prinsessen har rett. For de andre som sier de kjente noe før hcg produseres, er dette i så fall psykisk. Men skal ikke skjemte av det. Kroppen kan lure deg skikkelig også. Anonymous poster hash: c2906...6da
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #7 Skrevet 31. august 2014 Prinsessen har rett. For de andre som sier de kjente noe før hcg produseres, er dette i så fall psykisk. Men skal ikke skjemte av det. Kroppen kan lure deg skikkelig også. Anonymous poster hash: c2906...6da Er ikke mye psykisk når man er overbevist om at man hadde el nesten en uke før sex (og ikke hadde hatt sex tidligere den syklusen). Graviditet var ikke et tema en gang, for det skulle egentlig vært fysisk umulig. Ikke var jeg prøver heller. Tydeligvis hadde el ikke kommet ordentlig da jeg trodde, men kommet "taust" rundt da jeg hadde sex. Anonymous poster hash: 2e01d...763
PrinsesseHengepupp Skrevet 31. august 2014 #8 Skrevet 31. august 2014 Prinsessen har rett. For de andre som sier de kjente noe før hcg produseres, er dette i så fall psykisk. Men skal ikke skjemte av det. Kroppen kan lure deg skikkelig også. Anonymous poster hash: c2906...6da Også har man jo det som heter tilfeldigheter da. Man kan faktisk både få spysyken, vont i puppen, hodepine, tørre øyne, sår skjede, utflod, tett nese, mensmurringer, svimmelhet, oppblåst mage and so on, selv om man har hatt sex rett før ;-)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #9 Skrevet 31. august 2014 Prinsessen har rett. For de andre som sier de kjente noe før hcg produseres, er dette i så fall psykisk. Men skal ikke skjemte av det. Kroppen kan lure deg skikkelig også. Anonymous poster hash: c2906...6da Er ikke mye psykisk når man er overbevist om at man hadde el nesten en uke før sex (og ikke hadde hatt sex tidligere den syklusen). Graviditet var ikke et tema en gang, for det skulle egentlig vært fysisk umulig. Ikke var jeg prøver heller. Tydeligvis hadde el ikke kommet ordentlig da jeg trodde, men kommet "taust" rundt da jeg hadde sex. Anonymous poster hash: 2e01d...763 Altså kroppen kan ikke gi symptomer på graviditet før hcg produseres. Man har ikke symptomer på noe som ikke er noe! Hvis du opplever at du hadde symptomer før hcg, er det 1) symptomer på noe annet 2) psykisk Anonymous poster hash: c2906...6da
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #10 Skrevet 31. august 2014 Prinsessen har rett. For de andre som sier de kjente noe før hcg produseres, er dette i så fall psykisk. Men skal ikke skjemte av det. Kroppen kan lure deg skikkelig også. Anonymous poster hash: c2906...6da Også har man jo det som heter tilfeldigheter da. Man kan faktisk både få spysyken, vont i puppen, hodepine, tørre øyne, sår skjede, utflod, tett nese, mensmurringer, svimmelhet, oppblåst mage and so on, selv om man har hatt sex rett før ;-) Jepp, så sant så sant Anonymous poster hash: c2906...6da
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #11 Skrevet 1. september 2014 Jeg hadde tidenes hormonrush dagen etter befruktning. Skjønte ikke at det var det da, men når testen viste positivt et par uker etterpå så skjønte jeg det jo. Drev med en aktivitet der man må være skjerpet og den dagen valgte jeg å stå over, for jeg følte meg litt utafor og ukonsentrert. Anonymous poster hash: a1c33...912
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå