Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #1 Skrevet 31. august 2014 Jeg er betatt, vært i snart et år... en kompis av bf, skilt politimann, og i beg. Av 40-åra.. selv er jeg 24 år og alenemor til en... guuud, han har et så utrolig flørtende blikk når vi står lenge og prater.... men han har ikke Facebook, så nesten umulig for meg å få prata noe med han bortsett fra tilfeldige møter på byen kjøpesenter når vi har med barn... blæh Anonymous poster hash: ac3d0...2cc
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #2 Skrevet 31. august 2014 Har han heller ikke telefon? Anonymous poster hash: 7d73b...984
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #3 Skrevet 31. august 2014 Joda, men jeg kjenner han ikke sjøl.... er vel rart å ta kontakt på tlf da Anonymous poster hash: ac3d0...2cc
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #4 Skrevet 31. august 2014 Eldre mann? Eldre? I begynnelsen av 40-åra? I min verden er ikke "eldre" og "begynnelsen av 40-åra" sammenlignbare størrelser. Men for å gi deg mitt tips; så foreslå is og kaffe neste gang dere møtes på kjøpesenter, da vel! Anonymous poster hash: 3cbe4...c29
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #5 Skrevet 1. september 2014 Eldre mann? Eldre? I begynnelsen av 40-åra? I min verden er ikke "eldre" og "begynnelsen av 40-åra" sammenlignbare størrelser. Men for å gi deg mitt tips; så foreslå is og kaffe neste gang dere møtes på kjøpesenter, da vel! Anonymous poster hash: 3cbe4...c29 i "min verden" (trodde det bare var en verden jeg) så kan "eldre" bety to ting: eldre, som i gammel, eller eldre, som i mye eldre enn den det gjelder... men ellers, takk for godt tips Anonymous poster hash: ac3d0...2cc
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #6 Skrevet 1. september 2014 Om du er 24 og han er i førtiåra er jeg enig i at han er eldre.. Anonymous poster hash: 96661...40c
Anonym bruker Skrevet 1. september 2014 #7 Skrevet 1. september 2014 Men er det noen her som har noen tanker om dette med aldersforskjell, osv? Veit ikke om jeg er sånn skikkelig betatt/nesten forelska, eller om det er andre følelser (levd i "sølibat" lenge! Haha) Anonymous poster hash: ac3d0...2cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå