Gå til innhold

rulledo til katt

Den perfekte mor, påan igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat fått rulledo til pus, og jeg er nærmest frelst! Så praktisk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver å google hva dette er, men nettsiden jeg fant vil ikke åpne seg. Kan du si meg hva dette er, hvordan det fungerer, og hvor en kan få tak i det? Hørtes spennende ut.

Anonymous poster hash: a18b0...bae
Skrevet

Følte med litt som a crazy catwoman nå ja :sjenert:

Men det er altså et kattetoalett som skiller bæsjen fra sanden, og legger den i en egen skuff. Så kan jeg bare tømme skuffen rett i do :)

Skrevet

Rulledotips vert motteke med takk!  Har aldri høyrt om fenomenet, så opplys gjerne oss uvitande,

Skrevet

Så hendig! 

Tror jeg må få en slik til mine to katter :D

Prøvde å lære dem å gå på do, med slike ringer som en fester på toalettet, for en tid tilbake, men det var håpløst! Dette høres jo ut som "the next best thing" da. 

Skrevet

Kva slags sand brukar du i ein slik do?  Den vi brukar klumpar seg når katten tissar i den, vert evt dette skilt ut i skuffa og?

Skrevet

Jeg har noen perler som de også solgte. Tisseklumper vil også skille seg ut i skuffen, men jeg vet ikke hvor sunt det er for toalettet og kloakksystemet med slike sandklumper? Ikke så galt i små mengder kanskje?

Skrevet

Men det er altså et kattetoalett som skiller bæsjen fra sanden, og legger den i en egen skuff. Så kan jeg bare tømme skuffen rett i do :)

Bor det en liten mann inni der som plukker opp bæsjen og putter den i skuffa? Kan han mannen brukes til noe annet fornuftig? Hente sokkene som forsvinner i vaskemaskinen feks? I såfall skal utegangerlørva her jammen få seg dass. 

Skrevet

Bor det en liten mann inni der som plukker opp bæsjen og putter den i skuffa? Kan han mannen brukes til noe annet fornuftig? Hente sokkene som forsvinner i vaskemaskinen feks? I såfall skal utegangerlørva her jammen få seg dass. 

Du ruller hele doen rundt, og da ramler bæsjen oppi skuffen, mens sanden renner tilbake igjen :)

For min del ønsker jeg meg en mann med andre bruksområder foreløpig, men om det blir en realitet er en som kan ta de forsømte sokkene neste prioritet ;)

Skrevet

Om flere enn meg onsker å spare noen kroner er den på ebay også, ca 200 kr billigere enn den norske siden. Fri frakt :)

http://www.ebay.co.uk/itm/Omega-Paw-Omega-Paw-Self-Cleaning-Litter-Box-Regular-Taupe-NEW-/141327985949?pt=AU_Pet_Supplies&hash=item20e7cded1d

Tenker man kan bruke hvilken sand man vil, og evt. bare kaste i vanlig søppel?

Jeg ser ingen åpenbar grunn til at man ikke kan bruke hvilken sand man vil :)

Skrevet

Er det ikke minst like enkelt å grave ut bæsjeklompene med hullspaden slik vi alltid har gjort? Syntes det hørtes tungvint og støvende og rart ut jeg å skulle drive å rulle rundt på hele skiten.

Anonymous poster hash: 98105...49a

Skrevet

Jeg synes det var mye enklere og renere å gjøre det med skuff :) Til og med ungene synes det var gøy, så da slipper jeg enda billigere unna :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...