Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 31. august 2014 #1 Skrevet 31. august 2014 Har akkurat fått rulledo til pus, og jeg er nærmest frelst! Så praktisk!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #3 Skrevet 31. august 2014 Prøver å google hva dette er, men nettsiden jeg fant vil ikke åpne seg. Kan du si meg hva dette er, hvordan det fungerer, og hvor en kan få tak i det? Hørtes spennende ut. Anonymous poster hash: a18b0...bae
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 31. august 2014 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2014 Følte med litt som a crazy catwoman nå ja Men det er altså et kattetoalett som skiller bæsjen fra sanden, og legger den i en egen skuff. Så kan jeg bare tømme skuffen rett i do
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 31. august 2014 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2014 (endret) http://kattens.mamutweb.com/Shop/Product/Rulledo-liten/1000 Jeg kjøpte det på en marknad, men de har nettside. Og butikk i kr.sand Endret 31. august 2014 av den perfekte mor
soleia Skrevet 31. august 2014 #6 Skrevet 31. august 2014 Rulledotips vert motteke med takk! Har aldri høyrt om fenomenet, så opplys gjerne oss uvitande,
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #7 Skrevet 31. august 2014 Så hendig! Tror jeg må få en slik til mine to katter Prøvde å lære dem å gå på do, med slike ringer som en fester på toalettet, for en tid tilbake, men det var håpløst! Dette høres jo ut som "the next best thing" da. Anonymous poster hash: a18b0...bae
soleia Skrevet 31. august 2014 #8 Skrevet 31. august 2014 Kva slags sand brukar du i ein slik do? Den vi brukar klumpar seg når katten tissar i den, vert evt dette skilt ut i skuffa og?
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 31. august 2014 Forfatter #9 Skrevet 31. august 2014 Jeg har noen perler som de også solgte. Tisseklumper vil også skille seg ut i skuffen, men jeg vet ikke hvor sunt det er for toalettet og kloakksystemet med slike sandklumper? Ikke så galt i små mengder kanskje?
PrinsesseHengepupp Skrevet 31. august 2014 #10 Skrevet 31. august 2014 Følte med litt som a crazy catwoman nå ja Men det er altså et kattetoalett som skiller bæsjen fra sanden, og legger den i en egen skuff. Så kan jeg bare tømme skuffen rett i do Bor det en liten mann inni der som plukker opp bæsjen og putter den i skuffa? Kan han mannen brukes til noe annet fornuftig? Hente sokkene som forsvinner i vaskemaskinen feks? I såfall skal utegangerlørva her jammen få seg dass.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #11 Skrevet 31. august 2014 Om flere enn meg onsker å spare noen kroner er den på ebay også, ca 200 kr billigere enn den norske siden. Fri frakt http://www.ebay.co.uk/itm/Omega-Paw-Omega-Paw-Self-Cleaning-Litter-Box-Regular-Taupe-NEW-/141327985949?pt=AU_Pet_Supplies&hash=item20e7cded1d Tenker man kan bruke hvilken sand man vil, og evt. bare kaste i vanlig søppel? Anonymous poster hash: a18b0...bae
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 31. august 2014 Forfatter #12 Skrevet 31. august 2014 Følte med litt som a crazy catwoman nå ja Men det er altså et kattetoalett som skiller bæsjen fra sanden, og legger den i en egen skuff. Så kan jeg bare tømme skuffen rett i do Bor det en liten mann inni der som plukker opp bæsjen og putter den i skuffa? Kan han mannen brukes til noe annet fornuftig? Hente sokkene som forsvinner i vaskemaskinen feks? I såfall skal utegangerlørva her jammen få seg dass. Du ruller hele doen rundt, og da ramler bæsjen oppi skuffen, mens sanden renner tilbake igjen For min del ønsker jeg meg en mann med andre bruksområder foreløpig, men om det blir en realitet er en som kan ta de forsømte sokkene neste prioritet
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 31. august 2014 Forfatter #13 Skrevet 31. august 2014 Om flere enn meg onsker å spare noen kroner er den på ebay også, ca 200 kr billigere enn den norske siden. Fri frakt http://www.ebay.co.uk/itm/Omega-Paw-Omega-Paw-Self-Cleaning-Litter-Box-Regular-Taupe-NEW-/141327985949?pt=AU_Pet_Supplies&hash=item20e7cded1d Tenker man kan bruke hvilken sand man vil, og evt. bare kaste i vanlig søppel? Anonymous poster hash: a18b0...bae Jeg ser ingen åpenbar grunn til at man ikke kan bruke hvilken sand man vil
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #14 Skrevet 31. august 2014 Er det ikke minst like enkelt å grave ut bæsjeklompene med hullspaden slik vi alltid har gjort? Syntes det hørtes tungvint og støvende og rart ut jeg å skulle drive å rulle rundt på hele skiten. Anonymous poster hash: 98105...49a
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 31. august 2014 Forfatter #15 Skrevet 31. august 2014 Jeg synes det var mye enklere og renere å gjøre det med skuff Til og med ungene synes det var gøy, så da slipper jeg enda billigere unna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå