Gå til innhold

Er dette greit å gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min på 40 år har plutselig fått det for seg at han skal ut på byen med gutta/ eller på fest, minst en gang pr mnd. Greit nok. Men gutta han går ut med er gjerne partysvensker i 20 årene med masse søte små jenter hengende etter seg.

Jeg er kanskje litt gammeldags men jeg syntes det virker litt rart, at han vil feste med de. Hvorfor ikke en øl på en pub med noen på sin egen alder liksom. 

Men dette har han nå fått for seg og og sånn er det bare (jeg har ikke noe jeg skulle ha sagt().

Jeg har ingen interesse av å fly på byen lenger, ei heller å gå på party med en haug folk jeg ikke kjenner (og ihvertfall ikke med folk som er minst ti år yngre enn med).

Men, jeg kunne godt tenke meg å ta en kaffe/et glass vin /gått på en utstilling eller konsert med gamle kamerater. Til og med en eks eller to som jeg fortsatt er venn  med og som jeg vet gjerne ville tatt et glass vin med meg. Ikke noe mer altså, dette er ingen jeg har noen følelser for, men folk jeg virkelig liker henge med og som har samme interesser som meg (mannen er ingen utstilling/konserttype). Jeg har ikke gjort dette før for jeg har følt at det blir litt feil i og med at jeg er gift, men nå går det en liten faen i meg fordi mannen plutselig syntes det er så greit å feste med disse unge jentene (og kameratene selvfølgelig).Og fordi jeg ikke har noe jeg skulle ha sagt.

Greit av meg?

Anonymous poster hash: d8c68...3b2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere må nesten snakke om grensene selv... Det kan jo ikke gjelde bare en, må være likt for begge. Synes likevel å drikke vin med en eks høres værre ut.

Anonymous poster hash: 74807...6f1

Skrevet

Skjønner godt at du blir litt trassig. Det høres ut kanskje ut som om dere har entret en fase der dere trekker litt i hver deres retning, og at forholdet ikke er på et toppunkt?

Skrevet

Mannen min på 40 år har plutselig fått det for seg at han skal ut på byen med gutta/ eller på fest, minst en gang pr mnd. Greit nok. Men gutta han går ut med er gjerne partysvensker i 20 årene med masse søte små jenter hengende etter seg.

Jeg er kanskje litt gammeldags men jeg syntes det virker litt rart, at han vil feste med de. Hvorfor ikke en øl på en pub med noen på sin egen alder liksom. 

Men dette har han nå fått for seg og og sånn er det bare (jeg har ikke noe jeg skulle ha sagt().

Jeg har ingen interesse av å fly på byen lenger, ei heller å gå på party med en haug folk jeg ikke kjenner (og ihvertfall ikke med folk som er minst ti år yngre enn med).

Men, jeg kunne godt tenke meg å ta en kaffe/et glass vin /gått på en utstilling eller konsert med gamle kamerater. Til og med en eks eller to som jeg fortsatt er venn  med og som jeg vet gjerne ville tatt et glass vin med meg. Ikke noe mer altså, dette er ingen jeg har noen følelser for, men folk jeg virkelig liker henge med og som har samme interesser som meg (mannen er ingen utstilling/konserttype). Jeg har ikke gjort dette før for jeg har følt at det blir litt feil i og med at jeg er gift, men nå går det en liten faen i meg fordi mannen plutselig syntes det er så greit å feste med disse unge jentene (og kameratene selvfølgelig).Og fordi jeg ikke har noe jeg skulle ha sagt.

Greit av meg?

Jeg hadde gjort det. For å gi han en lærepenge om ikke annet! Ingen av delene er jo galt såfremt man ikke gjør noe feil ute.. 

Anonymous poster hash: 463ff...d0f

Skrevet

Jeg hadde blitt som deg, trassig og med en liten faen i meg. Da skal jammen meg jeg også ut og flørte og ha det gøy med andre menn når han skal på byen med andre damer..!

Det er jo egentlig helt uhørt i mine ører...

Har han en pågående 40-årskrise på gang?

Samma det,hadde iallefall ikke bare sittet hjemme og ventet, hadde også pella meg ut en gang i mnd og  iallefall sagt at jeg skulle ut på byen med noen gamle kompiser (selv om jeg kanskje bare hadde tatt inn på et hotell)bare for å bevise at dette gamet kan jeg også!

Anonymous poster hash: 9c736...245
Skrevet

Greit av meg?

Jeg hadde gjort det. For å gi han en lærepenge om ikke annet! Ingen av delene er jo galt såfremt man ikke gjør noe feil ute.. 

Anonymous poster hash: 463ff...d0f

Ja, på en måte så er det jo derfor jeg gjør det..må innrømme det altså. Jeg kommer selvfølgelig tl å hygge meg, men jeg gjør det vel helst fordi han mener at jeg ikke har noe jeg skulle sagt. Tenker å kle meg skikkelig fint, sånn at han får noe å tenke på..når jeg går ut døra! Jeg kommer aldri i verden til å gå over noen grenser, og et glass vin holder i massevis:-)

Skrevet

Jeg hadde blitt som deg, trassig og med en liten faen i meg. Da skal jammen meg jeg også ut og flørte og ha det gøy med andre menn når han skal på byen med andre damer..!

Det er jo egentlig helt uhørt i mine ører...

Har han en pågående 40-årskrise på gang?

Samma det,hadde iallefall ikke bare sittet hjemme og ventet, hadde også pella meg ut en gang i mnd og  iallefall sagt at jeg skulle ut på byen med noen gamle kompiser (selv om jeg kanskje bare hadde tatt inn på et hotell)bare for å bevise at dette gamet kan jeg også!

Anonymous poster hash: 9c736...245

Ikke sant? Merkelig oppførsel!

Jeg tenker at jeg pynter meg skikkelig en kveld, tar på meg noe veldig sexy og kanskje drikker et glass vin før jeg går ut døren. Så kan jeg dra hjem til ei venninne å kose meg der i mens han tror jeg er ute å flørter!

Skrevet

..Og for å nevne det..jeg er ikke bedt på disse festene. Helt greit om det er gutta liksom, men når andre damer får komme...hmmm, da blir det feil.

Skrevet

Synes dere begge beveger dere ut på farlig farvann her. Men kanskje det er det som skal til for at dere skal finne tilbake til hverandre igjen. Noen ganger trenger man et friskt pust ute

Anonymous poster hash: e4240...8d4

Skrevet

Får litt midtlivskrise vibber her... Greit at man vil komme seg ut litt, men hvis det er for å feste med partysvensker og smårips hadde jeg satt ned foten. Prøvd  å komme til bunns i det plutselige behovet for akkurat denne type festing. :huh:

Han har vel kamerater på egen alder osv, som det går ann å "feste" litt med??

En ting er disse partysvenskene det er prat om.. Men urettferdig at du ikke skal kunne være der, når det er andre damer der også. Da hadde jeg vært super skeptisk.. Du må jo få han til å se sin egen urimelighet.

Vet ikke om jeg ville ha "trasset" eller prøvd å ta igjen.. kan jo bli en slags kamp som ikke ender godt. Nei, ta heller en skikkelig prat med mannen din du ;)

Skrevet

..Og for å nevne det..jeg er ikke bedt på disse festene. Helt greit om det er gutta liksom, men når andre damer får komme...hmmm, da blir det feil.

Unnskyld meg, men jeg får inntrykk av at han mannen din ligger rundt. Siden du er den eneste dama som ikke er invitert - sikkert blir det gjort noe som ikke er ment for dine øyne og ører der.

Anonymous poster hash: 359c5...22d

Skrevet

Øh, hvis jeg som er i tjueårene kan velge mellom partysvensker og en halvgammal gubbe på 40 hadde det ikke blitt noe på 40åringen, for å si det sånn. Så at han puler rundt på disse jentene kan jeg ikke se for meg, de vil neppe ta i ham med ildtang en gang. Han er jo nesten like gammel som faren min.

Anonymous poster hash: 00ab5...af9
Skrevet

Jeg tror jeg først ville spurt han om hvordan han hadde reagert om du hadde gjort noe tilsvarende, og hvis han ikke gjorde noe da, hadde jeg prøvd å gå ut en kveld. Aldri godt å vite om han ligger rundt, men du kan jo spørre han hvorfor du ikke får være med dersom det er andre damer der? Jeg hadde da selvfølgelig blitt med om han hadde tilbydd det, og sett om han syns det var like kult å være ute da. For alt du vet er det skikkelig hyggelige folk? ;) 

Anonymous poster hash: eacac...8c6
Skrevet

Øh, hvis jeg som er i tjueårene kan velge mellom partysvensker og en halvgammal gubbe på 40 hadde det ikke blitt noe på 40åringen, for å si det sånn. Så at han puler rundt på disse jentene kan jeg ikke se for meg, de vil neppe ta i ham med ildtang en gang. Han er jo nesten like gammel som faren min.

Anonymous poster hash: 00ab5...af9

Hva om han er skikkelig sexy?;) vil du synes Johnny Depp, brad pitt, eller-hvilken-smak-du-evt-skulle-ha var noen ekle gamle gubber hadde de kommet bort til deg på byen?

Hrhrhr...just sayin:p

Anonymous poster hash: 8b9ab...cb0

Skrevet

Jeg får dårlige vibber av dette.

Eksen min holdt på med det samme. Jeg var aldri invitert, og det var mange unge jenter på disse festene. Endte ikke godt, for å si det slik.

Anonymous poster hash: eb1f6...1a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...