Gå til innhold

Amrikanere gråter mye!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på "Alt for Norge", og de gråter jo over alt mulig, hehe...

Anonymous poster hash: 0824b...c3a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare uvant fordi amerikanerne er mer "ekte" med sine følelser enn vi nordmenn er. De er ikke redde for å vise hva de føler. De er mer ærlige, på en måte. Vi nordmenn er så falske. :-/

Anonymous poster hash: 63e49...c6c
Skrevet

De er så søøøøøte. <3

Skrevet

Amerikanerne overdriver alle følelser, om du ser på amerikanske programmer. Jeg synes det veldig ofte kan virke falskt og overdrevet, tenker ikke på gråting men på voldsomme gledesutbrudd, alt er "det mest fantastiske" i livet, og de "elsker" alle, osv.

De bruker opp slikt, så det blir litt ulv ulv..

Jeg synes sånn som nordmenn er ikke er falskt, om du ser en nordmann gråte på tv vet du at det er pga noe som virkelig går inn på personen. Om en nordmann sier at han/hun elsker deg, føles det veldig spesielt og fint, mens en amerikaner lirer det fra seg til alt og alle..

Hver sin smak. Jeg foretrekker hvordan nordmenn oppfører seg. Jeg er halvt amerikansk og har bodd i USA i tre år totalt, og man venner seg til hvordan de er også, men jeg synes kulturen der er mye mer irriterende, føler at ingen bryr seg men at alle er falskt overhyggelige.

Anonymous poster hash: 14e8a...b80

Skrevet

Skjønner det godt, jeg! Satt her og sippet selv, jeg! :)

Skrevet

Veldig generaliserende utsagn, HI, men det er faktisk sant at mange amerikanere er mer genuine enn det nordmenn er. De har mindre skam, virker det som, og synes ikke de taper ansikt av slikt. 

Anonymous poster hash: c082f...32d
Skrevet

Skjønner det godt, jeg! Satt her og sippet selv, jeg! :)

Da er vi to 😉 Glad jeg er hjemme alene hehe

Anonymous poster hash: 7d1dd...371

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...