Gå til innhold

Hva mener dere? Bekledning på treningssenter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser fitness-Lene Hansen ( Fra 71 grader Nord) og Kari Jaquesson er uenige. Lene mener det er greit å trene i sportstopp og tights på treningssenter og var blitt bedt om å kle på seg mens hun trente. Kari mener magen skal være dekket, samt en bukse som når ned på knærne. Hva mener du? Her trener mange i hotpants og denne Lene mener det ikke er så ulikt som det å trene i en trenings-bh. Man viser jo uansett hud. I trivselsreglene står det at man ikke skal kle seg slik at man kan støte andre, og det er jo nesten rart at en personlig trener ikke følger trivselsreglene på et senter. Synes og det er litt kvalmt med menn som viser frem bolemusklene og brystvortene i en hengslete singlett :sprettoy: Bør ikke være et problem å kle seg anstendig de få timene man skal trene på et senter, og blir man fort varm kan man i det minste ha på seg en treningssinglett som dekker litt..?

Anonymous poster hash: 51b5b...dec
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser fitness-Lene Hansen ( Fra 71 grader Nord) og Kari Jaquesson er uenige. Lene mener det er greit å trene i sportstopp og tights på treningssenter og var blitt bedt om å kle på seg mens hun trente. Kari mener magen skal være dekket, samt en bukse som når ned på knærne. Hva mener du? Her trener mange i hotpants og denne Lene mener det ikke er så ulikt som det å trene i en trenings-bh. Man viser jo uansett hud. I trivselsreglene står det at man ikke skal kle seg slik at man kan støte andre, og det er jo nesten rart at en personlig trener ikke følger trivselsreglene på et senter. Synes og det er litt kvalmt med menn som viser frem bolemusklene og brystvortene i en hengslete singlett :sprettoy: Bør ikke være et problem å kle seg anstendig de få timene man skal trene på et senter, og blir man fort varm kan man i det minste ha på seg en treningssinglett som dekker litt..?

jeg har nok blitt litt kjerring med årene, men må si meg enig med Kari....

Skrevet

Enig, ingen vits å nesten ikke ha klær på seg på treningssenter.

Anonymous poster hash: 5f9cf...c51
Skrevet

Trener i tights og t-skjorte. Trener mange timer, flere dager i uken. Prestasjonen blir ikke dårligere av å ha på meg klær. Er på treningssenter for å trene, ikke for å vise meg fram. Tullete å svinge rundt i hotpants og bh, blir flau på deres vegne.

Anonymous poster hash: 2839f...7ba

Skrevet

Her må alle trene i t shorte og knelang tights.gjelder både damer og menn

Skrevet

Ser ikke no rart på folk i liten topp og kort shorts, men på treningssenteret jeg tilhører så går de fleste damer/mannfolk i vanlige trenings topper og lange tights/treningsbukser.

Eneste klesregel de har er at mannfolk ikke skal bruke singlett(?).

Skrevet

Det kommer mye mer svette på apparater og slikt dersom msn har lite klær på. Ekkelt.. Men jeg er også halvgammel 😁

Anonymous poster hash: 1974c...f6c

Skrevet

Å trene i hotpants og bh er å trene i undertøyet. Helt greit hjemme alene, men ikke på et offentlig treningssenter.

Skrevet

Man går med det man måtte ønske, innenfor normale regeler, som at man dekker til kjønnsorgan. Hvorfor i alle verdens dager skal man måtte ha mer klær på seg inne på treningssenteret enn hva man må ha på seg utenfor?

Folk blir støtt av det mest utrolige om de ikke tåler å se kortebukser og mage.

Hilsen små dvask husmor som aldri går på treningsstudio.

Anonymous poster hash: 7d4b4...c0f

Skrevet

På mitt treningssenter er ikke singlet og korte shortser lov fordi vi ikke skal ha hudkontakt med apparater. Vi må i tillegg legge et håndkle mellom.

Synes slike regler er helt ok.

Anonymous poster hash: ae11c...682

Skrevet

Treningssenteret er mer et "show off room" for enkelte, gjelder både kvinner og menn! Jeg gir en god faen og hiver på meg en utdatert tskjorte og slitt treningsbukse. Trent får jeg gjort og det er derfor jeg er det!

Anonymous poster hash: 039cf...9ea

Skrevet

Treningssenteret er mer et "show off room" for enkelte, gjelder både kvinner og menn! Jeg gir en god faen og hiver på meg en utdatert tskjorte og slitt treningsbukse. Trent får jeg gjort og det er derfor jeg er det!Anonymous poster hash: 039cf...9ea

Er der!

Skrevet

Treningssenteret er mer et "show off room" for enkelte, gjelder både kvinner og menn! Jeg gir en god faen og hiver på meg en utdatert tskjorte og slitt treningsbukse. Trent får jeg gjort og det er derfor jeg er det!

Enig. Derfor kan vel dørstokkmila bli litt ekstra lang for de som kanskje virkelig trenger å trene..? Jeg bruker selv å ha på en langarmet treningsgenser og en lang tights.. Kunne ikke falt meg inn å ha på en behå mens jeg trener, selv om jeg hadde hatt kropp til det. 

Skrevet

Ikke greit å trene i 'undertøy' offentlig. Men så har jo Lene et stort behov for å vise seg frem, så ikke rart hun synes slikt er greit. Hun burde heller begynne å fokusere på barna sine istedenfor utseende sitt.

Anonymous poster hash: d8651...7bc

Skrevet

Trodde det handlet om hygiene, jeg? Jo mindre klær, jo mer svette på apparater.

Skrevet

Her jeg trener så er det ikke lov å trene i Singlet som ikke dekker ryggen verken for gutter eller jenter, sportsbh er mindre enn Singlet og går selvsagt for det samme, heller ikke lov med hotpants som nesten ikke dekker rumpa. Shorts midt på låret er greit. Dette pga hygiene og for å få mindre direkte kontakt på apparater osv. Jeg synes det er bra.

Anonymous poster hash: 4704e...8a4

Skrevet

Jeg tenker at det er en enkel regel å holde seg til. Jeg syntes det ser rart ut med kun bh på treningsstudioet. Med mindre det er et lite lokalt bolestudio da..

Skrevet

Av hygieneårsaker er ikke så lite klær lov her, man skal dekke mage/rygg og mesteparten av lårene. Singlet er heller ikke lov, man må ha minimum t-skjorte.

Anonymous poster hash: 4e9b1...29a

Skrevet

Hun sier at alle vet hvor varmt det er der. Og så tar hun på seg jakke og blir varm og klager når hun ikke får gå rundt i undertøy. Argumentet med at det var en i kort shorts der blir bare dumt.

Anonymous poster hash: 4704e...8a4

Skrevet

Det er da ikke veldig vanskelig å ta på seg en trøye.

Uansett hvor fin mage man har så er det enkelt å følge reglene. Ikke utesko inne, ikke trene i undertøyet, ikke gå fra et svettevått apparat uten å tørke av det.

Ta en løpetur ute om du MÅ trene i BH:)

Skrevet

Man går med det man måtte ønske, innenfor normale regeler, som at man dekker til kjønnsorgan. Hvorfor i alle verdens dager skal man måtte ha mer klær på seg inne på treningssenteret enn hva man må ha på seg utenfor?

Folk blir støtt av det mest utrolige om de ikke tåler å se kortebukser og mage.

Hilsen små dvask husmor som aldri går på treningsstudio.

Anonymous poster hash: 7d4b4...c0f

Om du aldri er på treningssenter er du ikke så kjent kanskje med hvordan det er der? De fleste drar frem hygienefaktoren, og der er rimelig ufresht å sette seg på et apparat noen har sittet med en gjennomsvett rygg eller rompe inntil. Det blir svett med klær også, men ikke på langt nær så mye som når noen setter seg med naken hud.

Ingen liker å rulle seg i annens svette.

Det visuelle gir jeg blanke i, men klarer meg fint uten andres svetteflekker.

Anonymous poster hash: 380e4...133

Skrevet

Kan ikke folk bare få gå i det de vil da? Spiller det noen rolle...?

Anonymous poster hash: 921d3...570

Skrevet

Jeg trener i singlet, skulle bare mangle at jeg tar på meg t-skjorte. Altfor varmt.

Anonymous poster hash: 7dd32...bac

Skrevet

Kan ikke folk bare få gå i det de vil da? Spiller det noen rolle...?

Anonymous poster hash: 921d3...570

Ja, hygienemessig spiller det en ganske stor rolle!

Anonymous poster hash: 27bd4...cdd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...