Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #1 Skrevet 31. august 2014 Synes dere dette er greit? Jeg er litt usikker, men har funnet noe som jeg vet at min datter hadde elsket å få i gave... jeg fant det nytt på amazon, men det koster nesten 8000 kr! Jeg har råd til det, men er det ikke litt galskap å bruke så mye penger på en leke? Jeg fant den til salgs brukt og da kunne jeg få den for ca 800kr! Ser ut til å være i god stand... men er det litt ekkelt og kjipt å kjøpe brukte leker? Vet liksom ikke helt jeg :-/ klarer ikke å bestemme meg haha. Anonymous poster hash: 93ba8...7c3
PrinsesseHengepupp Skrevet 31. august 2014 #2 Skrevet 31. august 2014 Til egen unge; null problem. Til andres hadde jeg nok vegret meg litt, hadde iallefall sett an både foreldre og barn. Men du kjenner jo din egen datter best, så da sier jeg bare kjør på. Men ble litt nysgjerrig på hvilken leke som koster 8000 opprinnelig...?
Januaris Skrevet 31. august 2014 #3 Skrevet 31. august 2014 Jeg tenker at når noe son før kostet 8.000,- nå selges brukt for 800,- så er den neppe i særlig god stand. Hvorfor prøver de ikke å få f.eks 5.000,- for den? Jeg har generelt ikke noe i mot å kjøpe brukt, men det skal se bra ut! Dette hadde jeg vært svært skeptisk til.
Gjest lillehi Skrevet 31. august 2014 #4 Skrevet 31. august 2014 Det synes jeg er helt ok så lenge det er helt og rent og i orden på alle måter. Har gjort dette flere ganger selv😃 men må bare spørre: hvilken leke er det spm koster 8000kr? Ikke mening å være frekk er bare nysgjerrig😃
X10ne Skrevet 31. august 2014 #5 Skrevet 31. august 2014 Jeg har gjort det. Kjøpte noe fryktelig dyrt jeg ikke hadde hatt mulighet til å kjøpe hvis det ikke var brukt. Mini ble superglad og brydde seg null og niks om hvor den kom fra. Suksess!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #6 Skrevet 31. august 2014 Jeg synes det er helt greit. Mine foreldre gjorde det flere ganger til både meg og mine søsken. Det var de beste gavene, for da hadde de gjerne mulighet til å kjøpe akkurat det vi ønsket oss, i stedet for en billigere versjon eller penger så vi måtte spare selv. Anonymous poster hash: 5ec44...8a3
gresskar Skrevet 31. august 2014 #7 Skrevet 31. august 2014 Kjøpte brukt tråtraktor i gave til gutten min ett år. Trenger jo ikke hive penger ut vinduet om tingen er i god stand
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå