Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #1 Skrevet 31. august 2014 En mamma som har et barn på 4 år og mater han for han liker ikke å bli skitten på hendene, har tatt i bruk bleien igjen pga uhell på natten, gir absolutt ingen konsekvenser når han gjør noe galt, men går heller å kjøper flere leketøy. Anonymous poster hash: a87f9...b5f
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #2 Skrevet 31. august 2014 Tenker vel ikke veldig mye om det uten å vite mer om hva som ligger bak. Eneste er at det å ta på bleie om han ikke er tørr om natten høres helt logisk ut for meg. Anonymous poster hash: 0ebde...1f8
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #3 Skrevet 31. august 2014 Høres vel ikke normalt ut, men hvorfor i alle dager bryr det deg med mindre du er mannen til denne kvinnen ???? Anonymous poster hash: 6377b...697
Marriet Skrevet 31. august 2014 #4 Skrevet 31. august 2014 Jeg tenker og håper at detter noe moren selv styrer og har kontroll på selvom jeg muligens ville valgt andre løsninger selv. Folk er forskjellig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå