Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #1 Skrevet 31. august 2014 Har ny leieboer på 20 som bor i underetasjen hos oss. Hun har sendt mld når vi har hatt besøk om at det bråker for mye når det blir gått over gulvet og barna gjerne løper litt inne. Jeg kan ikke binde de fast akkurat, de er bare 10 mnd, 4 og 6 år. Jeg har blitt litt paff over hvor lav terskel hun har for å sende mld, men siden hun skylder på at hun har migrene har jeg ikke orket å snakke mer om det. Men nå tenker jeg at neste gang hun sier noe om støy midt på dagen så må jeg bare si til henne på en grei måte at hun må tåle det, men hvordan kan jeg si det så det ikke blir for kvast. Vil ikke skape dårlig stemning eller noe. Så hvordan kan jeg formulere dette? En annen ting er at strømmen er inkludert, men hun har full belysning hele døgnet, hjemme eller ei. Tenkte bare å si at det hadde vært fint om hun slo av lysene i rom hun ikke oppholder seg, siden strømmen er inkludert. Det er vel ikke frekt? Anonymous poster hash: 5982f...276
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #2 Skrevet 31. august 2014 Og støyen i hverdagen er fra 15.00 til 19.00, så jeg mener det bør hun tåle. Barna legger seg tidlig. Blir litt mer i helgene, men til og med jeg som går nattevakter klarer å sove med alle tre barna i hus på dagtid. HI Anonymous poster hash: 5982f...276
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #3 Skrevet 31. august 2014 Fikk du ikke nok svar på dette sist du laget en tråd? Anonymous poster hash: 02a59...044
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #4 Skrevet 31. august 2014 Jeg er ikke så ofte her inne, men hadde ikke du en identisk tråd for litt siden? Du fikk da mange svar da? Anonymous poster hash: 97da3...d17
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #5 Skrevet 31. august 2014 Fikk du ikke nok svar på dette sist du laget en tråd? Anonymous poster hash: 02a59...044 Det lurte jeg også på 😯 Anonymous poster hash: 0258f...81f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå