Gå til innhold

Lizbeth osnes har ikke blogget på 2 uker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det er noe galt? Hun pleier ikke ha så lenge mellom innleggene

Anonymous poster hash: 6fc52...f48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er det?

Anonymous poster hash: 110cf...290

Skrevet

Hun har vel gått på en smell da?!

Skrevet

Hu har krangla me a Heitmanna og er surkelure

Anonymous poster hash: e4f3b...fab

Skrevet

Med all respekt ... osv.

Jeg tror ikke noen taper voldsomt mye på at hun ikke har blogget på et par uker.

Dette var intetsigende saker.

Greit nok at Frk. Heittmann (les: sirkus) er litt over the top, men hun her (Liz, faktisk ...) fremstår jo bare som traurig (les: se på maling tørke).

Min konklusjon er: heller skjeggete damer og apekatter enn nærstudier av tørkende maling :D

Skrevet

Med all respekt ... osv.

Jeg tror ikke noen taper voldsomt mye på at hun ikke har blogget på et par uker.

Greit nok at Frk. Heittmann (les: sirkus) er litt over the top, men hun her (Liz, faktisk ...) fremstår jo bare som traurig (les: se på maling tørke).

Min konklusjon er: heller skjeggete damer og apekatter enn nærstudier av tørkende maling :D

Dette hadde jeg ikke trodd om deg, du som alltid slakter de som sier noe negativt en annen blogger

Skrevet (endret)

Med all respekt ... osv.

Dette hadde jeg ikke trodd om deg, du som alltid slakter de som sier noe negativt en annen blogger

Jeg må da få lov til å påpeke at en blogg er kjedelig?! Synes min sirkus/maling-metafor var svært god.

Jeg har forøvrig, ved flere anledninger, sammenliknet FF med en liten solbærbusk vi har i bakhagen vår :)

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Hu har krangla me a Heitmanna og er surkelure Anonymous poster hash: e4f3b...fab

Har hun kranglet med heitmann?!

Anonymous poster hash: aceba...bc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...