Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #1 Skrevet 31. august 2014 Noen som vet om det er noe galt? Hun pleier ikke ha så lenge mellom innleggene Anonymous poster hash: 6fc52...f48
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #2 Skrevet 31. august 2014 Hvem er det? Anonymous poster hash: 110cf...290
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #3 Skrevet 31. august 2014 http://lizbethosnes.com Glemte visst linken isted Anonymous poster hash: 6fc52...f48
Sint naken biltyv Skrevet 31. august 2014 #4 Skrevet 31. august 2014 Hun har vel gått på en smell da?!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #5 Skrevet 31. august 2014 Hu har krangla me a Heitmanna og er surkelure Anonymous poster hash: e4f3b...fab
MammantilNurket Skrevet 31. august 2014 #6 Skrevet 31. august 2014 Med all respekt ... osv. Jeg tror ikke noen taper voldsomt mye på at hun ikke har blogget på et par uker. Dette var intetsigende saker. Greit nok at Frk. Heittmann (les: sirkus) er litt over the top, men hun her (Liz, faktisk ...) fremstår jo bare som traurig (les: se på maling tørke). Min konklusjon er: heller skjeggete damer og apekatter enn nærstudier av tørkende maling
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #7 Skrevet 31. august 2014 Med all respekt ... osv. Jeg tror ikke noen taper voldsomt mye på at hun ikke har blogget på et par uker. Dette var intetsigende saker. Greit nok at Frk. Heittmann (les: sirkus) er litt over the top, men hun her (Liz, faktisk ...) fremstår jo bare som traurig (les: se på maling tørke). Min konklusjon er: heller skjeggete damer og apekatter enn nærstudier av tørkende maling Dette hadde jeg ikke trodd om deg, du som alltid slakter de som sier noe negativt en annen blogger Anonymous poster hash: 6fc52...f48
MammantilNurket Skrevet 31. august 2014 #8 Skrevet 31. august 2014 (endret) Med all respekt ... osv. Jeg tror ikke noen taper voldsomt mye på at hun ikke har blogget på et par uker. Dette var intetsigende saker. Greit nok at Frk. Heittmann (les: sirkus) er litt over the top, men hun her (Liz, faktisk ...) fremstår jo bare som traurig (les: se på maling tørke). Min konklusjon er: heller skjeggete damer og apekatter enn nærstudier av tørkende maling Dette hadde jeg ikke trodd om deg, du som alltid slakter de som sier noe negativt en annen blogger Anonymous poster hash: 6fc52...f48 Jeg må da få lov til å påpeke at en blogg er kjedelig?! Synes min sirkus/maling-metafor var svært god.Jeg har forøvrig, ved flere anledninger, sammenliknet FF med en liten solbærbusk vi har i bakhagen vår Endret 31. august 2014 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #9 Skrevet 2. september 2014 Hu har krangla me a Heitmanna og er surkelure Anonymous poster hash: e4f3b...fab Har hun kranglet med heitmann?! Anonymous poster hash: aceba...bc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå