Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #1 Skrevet 31. august 2014 Fint sommervær, jo! Anonymous poster hash: 65082...df9
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #2 Skrevet 31. august 2014 Jeg har vært på en 8 km lang joggetur, vært i marka med mine tre barn i noen timer, og resten av dagen har vi vært ute i hagen,laga frokostblanding, baka brød og lekt/krangla. Helt utslitt, gleder meg til å måtte jobbe litt i kveld... Anonymous poster hash: 5d14c...5fa
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #3 Skrevet 31. august 2014 Jeg har vært på en 8 km lang joggetur, vært i marka med mine tre barn i noen timer, og resten av dagen har vi vært ute i hagen,laga frokostblanding, baka brød og lekt/krangla. Helt utslitt, gleder meg til å måtte jobbe litt i kveld... Anonymous poster hash: 5d14c...5fa Høres ut som en kjempefin dag Anonymous poster hash: 65082...df9
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #4 Skrevet 31. august 2014 Jeg har jogger meg en tur, og så har vi fikset noe på badet og tatt huset. Etter det tok mannen med seg de små ut i et par timer mens jeg fikk jobbet, så laget jeg middag sammen med barna. Etterpå var vi alle ute litt. Nå har mannen reist på kamp, og jeg sniker meg innom her innimellom jobbing mens de små ser på barne-tv Anonymous poster hash: c3853...b1f
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #5 Skrevet 31. august 2014 Jeg har vært på en 8 km lang joggetur, vært i marka med mine tre barn i noen timer, og resten av dagen har vi vært ute i hagen,laga frokostblanding, baka brød og lekt/krangla. Helt utslitt, gleder meg til å måtte jobbe litt i kveld... Anonymous poster hash: 5d14c...5fa Høres ut som en kjempefin dag Anonymous poster hash: 65082...df9 Jo det var det, og selv om jeg er sliten så er jeg god-sliten, ikke sånn må-legge-meg-på-sofaen-og-være-der-resten-av-kvelden sliten.jeg har energi selv om det er jobbigt å være sammen i alle døgnets tider alle fem..! Derfor jogger jeg,for å få litt egentid! Anonymous poster hash: 5d14c...5fa
Atanih Skrevet 31. august 2014 #6 Skrevet 31. august 2014 Ikke vært mye sommer her, masse masse nedbør hele natt/formiddag, ellers grått og en del vind. I tillegg er jeg sjuk, så mye sofasliting idag mens jeg har prøvd å rydde litt innimellom
Pengetreet Skrevet 31. august 2014 #7 Skrevet 31. august 2014 Jeg og frøkna har vært på en lang ridetur i skogen. Herlig!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #8 Skrevet 31. august 2014 Jeg og frøkna har vært på en lang ridetur i skogen. Herlig! Å, så heldige dere er som har hest! Anonymous poster hash: 65082...df9
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #9 Skrevet 31. august 2014 Bakt kake med ungene og hatt lunsjgjester som har barn. Så da har ungene lekt i hagen hele dagen, mens vi voksne har slappet av i sola - deilig:) Anonymous poster hash: 87d33...e9b
Pengetreet Skrevet 31. august 2014 #10 Skrevet 31. august 2014 Jeg og frøkna har vært på en lang ridetur i skogen. Herlig! Å, så heldige dere er som har hest! Anonymous poster hash: 65082...df9 Jeg har ikke hest selv, men får låne av en venninne
Mamma_til_2 Skrevet 31. august 2014 #11 Skrevet 31. august 2014 Vært i bassenget i 2.5 timer, spist middag og kost oss med kake til dessert ( den lagde vi i går) nå er det dursj før kveldsmat og mer kos.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #12 Skrevet 31. august 2014 Reist hjem fra hytta, løpt en tur (23km), lagd rundstykker, rydda litt og slappa av Anonymous poster hash: 5270f...6ef
Optatium Skrevet 31. august 2014 #13 Skrevet 31. august 2014 Jeg har brukt tre timer på å reise til riksen, bli undersøkt i alle ender og kanter og så reist hjem. Litt skummelt når liv og bevegelser uteblir, men heldigvis var alt i orden :-) etterpå har jeg beiset ferdig terrassen, strøket og brettet klær, lagd mat og nå venter sofaen :-)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #14 Skrevet 31. august 2014 Jeg sov lenge. Fikk sjokk da minsta vekte meg, for hun måtte ha penger til avismannen. Jeg pleier ikke å få sove igjen etter at mannen kommer fra nattevakt, så en hyggelig overraskelse. Jeg og minsta har ordnet i fotoalbum, vi har matt masse liggende som skulle inn i album. Nå er alt inne i riktig album. Har sydd dresspose til henne. Den ble akkurt slik hun ville, rosa og fin. Brodert navn og greier (er egentlig ikke så handym men ble vist godkjent) Andre barnet kom hjem, sammen med mormor. Så skravlet litt med mamma, før middagen ble startet på. Akkurat ferdig med å spise middag, så ungene og gubben ser på opptak skal vi danse. Jeg sitter i kjelleren for å sy forkle til en gutt i klassen til min ene datter. Overhørte en samtale med de der moren sa hun ikke hadde råd tiø å kjøpe nytt og ikke hadde hun stoff til å sy ett heller, heller ikke symaskin. Og gutten syns det var så flaut å komme med ett gammelt dame forkle. Så nå blir det gutteforkle. (Jeg vet han blir glad for det, og de ikke vil føle det rart) Anonymous poster hash: bd37f...3c0
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #15 Skrevet 31. august 2014 Hatt besøk av mamma og laget middag Anonymous poster hash: 57f6c...758
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #16 Skrevet 31. august 2014 Vi starta dagen med å dra å se på en bil. Nissan leaf. Endte med at vi kjøpte den og henter den i morgen Da vi kom hjem lagde jeg grove lapper til lunsj. Så ryddet og vasket jeg huset ett par timer mens sønnen sov. Da han våknet gikk jeg og han ut å lekte i regnværet en times tid mens mannen lagde middag. Etter middag slapper vi av inne, badet og lekte. Nå ligger jeg og venter på at mannen skal legge sønnen. For jeg har EGGLØSNING Anonymous poster hash: 668bf...826
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #17 Skrevet 31. august 2014 Har vært på kantarell tur Anonymous poster hash: 4b6d6...01d
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #18 Skrevet 31. august 2014 Vi har vært hos mormor på kaffi og vafler blir alltid tid til litt spill også når vi samles Anonymous poster hash: 8925b...2bc
Kathrine. Skrevet 31. august 2014 #19 Skrevet 31. august 2014 Hatt bursdagsfeiring på hytta. Ungene bada, var ute I båt og på skattejakt. Grilling og kaker. Fantastisk dag.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #20 Skrevet 31. august 2014 Vært hjemme hele dagen. Vært skikkelig surt vær ute så da ble det en innedag på vårrs. Deilig:) Anonymous poster hash: 5e464...48a
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #21 Skrevet 31. august 2014 Først spiste vi en deilig frokost i lag, deretter reiste vi på boligmesse for å kjøpe en ny seng (men den var for myk), deretter reiste vi videre på vikingmesse, det var gøy for barna så dro vi å besøkte foreldrene mine som serverte middag. Anonymous poster hash: 79c19...82d
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #22 Skrevet 31. august 2014 Skogstur og sofa Anonymous poster hash: fa360...9db
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #23 Skrevet 31. august 2014 Opp klokka åtte. Jobb hele formiddagen, Hjem, spiste fårikål, og så dro mannen på jobb. Så fikk største besøk, og jeg vartet opp fem barn. Minste la seg 7, og de andre dro på lekeplassen. Full opprydding og oppvask. Så mat og legging av største. Jeg er syk, så det var en tung dag. Anonymous poster hash: db7a1...2d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå