Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #1 Skrevet 31. august 2014 GLEDER meg til mandagene og vanlig uke , med rutiner, leking med venner på bhg og sfo, og frie ettermiddager der vi kan være sammen som familie. Helgene er alt for lange nå for tiden,de er så heftige at jeg blir helt svett! Har en 1-åring,4-åring og 7-åring, og noen ganger er det så mye støy og bråk og hit og dit og organisering og masing og sutring og kranling at jeg tro jeg blir helt SPRØ i hodet! Herregud som jeg ELSKER å være på jobb!!! Anonymous poster hash: 996ae...aae
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #2 Skrevet 31. august 2014 Burde du kanskje tenkt på før du fikk barn! Stakkars barna dine. Anonymous poster hash: 68865...351
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #3 Skrevet 31. august 2014 Du skjønte vel hvilken vei det bar med mas,krangling, organisering, dillig og dalling etter å ha fått nr 2 vel? Anonymous poster hash: 05083...323
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #4 Skrevet 31. august 2014 Burde du kanskje tenkt på før du fikk barn! Stakkars barna dine. Anonymous poster hash: 68865...351 ja,stakkars barna mine du! Det er vel heller mer synd på deg som ikke klarer å ha mer innsikt enn det du utviser nå... HI Anonymous poster hash: 996ae...aae
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #5 Skrevet 31. august 2014 Du skjønte vel hvilken vei det bar med mas,krangling, organisering, dillig og dalling etter å ha fått nr 2 vel? Anonymous poster hash: 05083...323 Nei,fordi de krangla ikke spesielt mye da de var små,det er først nå det har tatt seg opp,når begge har like mye vilje! HI Anonymous poster hash: 996ae...aae
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #6 Skrevet 31. august 2014 Det er en grunn til at jeg stoppa på to stk. Du får trøste deg med meg og alle andre aleneforeldrene der ute............... Ingen sympati fra meg der altså. Anonymous poster hash: 75dae...66f
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #7 Skrevet 31. august 2014 Welcome to my world. 😉 Har tre barn på 3, 5 og 8. Wohoooo!! Hurra for ukedager! 😉 Anonymous poster hash: 776a9...0d1
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #8 Skrevet 31. august 2014 Welcome to my world. Har tre barn på 3, 5 og 8. Wohoooo!! Hurra for ukedager! Anonymous poster hash: 776a9...0d1 Fint å høre at jeg ikke er alene! Jeg elsker jo barna mine over alt på jord ,men noen dager er vel heftige, så heftige at mandag er som min nye fredag! HI Anonymous poster hash: 996ae...aae
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #9 Skrevet 31. august 2014 Det er en grunn til at jeg stoppa på to stk. Du får trøste deg med meg og alle andre aleneforeldrene der ute............... Ingen sympati fra meg der altså. Anonymous poster hash: 75dae...66f Jeg er ikke ut etter sympati, måtte bare sutre litt...og det funka! HI Anonymous poster hash: 996ae...aae
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #10 Skrevet 31. august 2014 Jeg har det litt sånn at jeg glede meg til fredag ettermiddag og til mandag morgen. Jeg er sliten på to ulike måter fredag ettermiddag og søndag kveld. Jeg har også tre. Og nei, det er ikke synd i mine barn. Anonymous poster hash: 38f4b...0c8
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #11 Skrevet 31. august 2014 Enig med deg HI, gleder meg til i morgen! Anonymous poster hash: cc74d...236
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #12 Skrevet 31. august 2014 Det kommer seg når de blir eldre Her er ungene 5-12 år (4 stykk), og det er virkelig en helt annen verden. Vi kan sove "lenge" i helgene fordi barna sover lenger og klarer seg selv litt. De går ut og er med venner, eller har venner på besøk, det er enkelt å komme seg ut på turer og aktiviteter, og de er såpass sosiale med egne venner at det er minimalt med krangling hjemme. I tillegg er de med på å gjøre husarbeidet slik at det blir mindre pr person. Nå er helger ganske avslappende igjen Anonymous poster hash: 78e09...3dd
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #13 Skrevet 31. august 2014 Jeg elsker helger og ferie. Kunne gjerne hatt det hele tiden Anonymous poster hash: b2fb1...c0a
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #14 Skrevet 31. august 2014 Det kommer seg når de blir eldre Her er ungene 5-12 år (4 stykk), og det er virkelig en helt annen verden. Vi kan sove "lenge" i helgene fordi barna sover lenger og klarer seg selv litt. De går ut og er med venner, eller har venner på besøk, det er enkelt å komme seg ut på turer og aktiviteter, og de er såpass sosiale med egne venner at det er minimalt med krangling hjemme. I tillegg er de med på å gjøre husarbeidet slik at det blir mindre pr person. Nå er helger ganske avslappende igjen Anonymous poster hash: 78e09...3dd Da gleder jeg meg til minstemann er 5 år,om ca 4 år..!men skal i mellomtiden puste og nyte tiden akkurat nå,for jeg skal IKKE ha flere barn!! HI Anonymous poster hash: 996ae...aae
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #15 Skrevet 31. august 2014 Det kommer seg når de blir eldre Her er ungene 5-12 år (4 stykk), og det er virkelig en helt annen verden. Vi kan sove "lenge" i helgene fordi barna sover lenger og klarer seg selv litt. De går ut og er med venner, eller har venner på besøk, det er enkelt å komme seg ut på turer og aktiviteter, og de er såpass sosiale med egne venner at det er minimalt med krangling hjemme. I tillegg er de med på å gjøre husarbeidet slik at det blir mindre pr person. Nå er helger ganske avslappende igjen Anonymous poster hash: 78e09...3dd Da gleder jeg meg til minstemann er 5 år,om ca 4 år..!men skal i mellomtiden puste og nyte tiden akkurat nå,for jeg skal IKKE ha flere barn!! HI Anonymous poster hash: 996ae...aae Det sa jeg også etter nummer tre, men oisann, slik gikk det ikke Anonymous poster hash: 78e09...3dd
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #16 Skrevet 31. august 2014 Er midt i den "verste" tiden i alderen nå Ser også frem til ukedagene Mine 3, 6 og 11 og med 4. mann på vei Elsker de, men de er LITT for aktive for min del. Bra det altså, men kunne klart med uten den kranglingen Uten dem er det fryktelig stille også Anonymous poster hash: 12380...dd1
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #17 Skrevet 31. august 2014 Jeg har aldri skjønt de som ønsker seg tredjemann.. Har to, og lever for helgene! Det er jo da vi har tid til å kose oss og være ute på tur! Elsker det! Ukedager med stress på jobb, stress med logistikk osv osv kunne jeg fint klart meg uten:) Anonymous poster hash: ccf78...8a2
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #18 Skrevet 31. august 2014 Er midt i den "verste" tiden i alderen nå Ser også frem til ukedagene Mine 3, 6 og 11 og med 4. mann på vei Elsker de, men de er LITT for aktive for min del. Bra det altså, men kunne klart med uten den kranglingen Uten dem er det fryktelig stille også Anonymous poster hash: 12380...dd1 Ja,sant;er de ikke her så blir det helt umulig stille og kjedelig,men noen ganger føles det som hele huset er fyllt opp av barnekropper,leker,stemmer,roping og sutring,som om huset skal revne i kantene..! Menmen,de er friske og raske heldigvis! HI Anonymous poster hash: 996ae...aae
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #19 Skrevet 31. august 2014 Jeg har aldri skjønt de som ønsker seg tredjemann.. Har to, og lever for helgene! Det er jo da vi har tid til å kose oss og være ute på tur! Elsker det! Ukedager med stress på jobb, stress med logistikk osv osv kunne jeg fint klart meg uten:) Anonymous poster hash: ccf78...8a2 vi klarer fint å kose og og dra på turer,det gjør vi hver søndag,men nå er de i litt "rette" alderen alle tre,hun minste som sutrer, den mellomste som terger og den største som krangler og blir furten. Jeg synes ikke det er mer stress med tre enn to,bare mer travelt,mao en voksen for lite hele tiden. HI Anonymous poster hash: 996ae...aae
soleia Skrevet 31. august 2014 #20 Skrevet 31. august 2014 Burde du kanskje tenkt på før du fikk barn! Stakkars barna dine. Anonymous poster hash: 68865...351 Ein berre veit at ein er på dib når nokon lirer av seg slikt som dette... Sjølv har me hatt ei fin helg, med sykkeltur og leik i parken mm, men eg ser ikkje fram til tida når det vert køyring hit og dit til kampar ol. Om vi ikkje kjem oss ut på tur, feks ved svært dårleg ver, så vert det mykje krangling og styr, så vi prøver å finne på noko kvar sundag.
Edelweis Skrevet 31. august 2014 #21 Skrevet 31. august 2014 Enig med HI. 4 stk her. 8,6,3 og 9 mnd. gleder meg til ukedagene.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #22 Skrevet 31. august 2014 Welcome to my world. 😉 Har tre barn på 3, 5 og 8. Wohoooo!! Hurra for ukedager! 😉 Anonymous poster hash: 776a9...0d1 Hverdager Anonymous poster hash: 0b7ca...1f4
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #23 Skrevet 31. august 2014 Enig med HI. 4 stk her. 8,6,3 og 9 mnd. gleder meg til ukedagene. Hverdagene! Alle dager er ukedager. Anonymous poster hash: 0b7ca...1f4
Anonym bruker Skrevet 31. august 2014 #24 Skrevet 31. august 2014 Er midt i den "verste" tiden i alderen nå Ser også frem til ukedagene Mine 3, 6 og 11 og med 4. mann på vei Elsker de, men de er LITT for aktive for min del. Bra det altså, men kunne klart med uten den kranglingen Uten dem er det fryktelig stille også Anonymous poster hash: 12380...dd1 Hverdagene Anonymous poster hash: 0b7ca...1f4
Iiiiik Skrevet 31. august 2014 #25 Skrevet 31. august 2014 Jeg kjenner det igjen, husker at særlig ferie var strevsomt. Nå er nummer tre fem og jeg husker det bare hvis noen minner meg på det. Helgene er herlige, selv med kamper, cuper, bursdager og annen kjøring. Jeg leser bøker, slapper av, går lang tur med eller uten barna. De er sammen med venner her eller hos andre. Så trøsten er - det går over. Plutselig har du egentid og mye mer stillhet i huset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå